19.11.2014

MINE TRENINGSRUTINER

 

Mandag: Sykle 1 mil på spinning sykkel, deretter ta 40 lår/mageøvelser der jeg sitter på benken å løfter opp 10 kg. Deretter så ligger jeg på benken å løfter arm-vekter som er 7kg i hver arm, dette gjør jeg 40 ganger. Tar sideplanken samt vanlig planken 10 ganger 10 sekunder. 

 

Tirsdag: Sykle 2 mil på spinning sykkel, bytte på å sykle fort og sakte.

 

Onsdag: Sykle 1 mil på spinning sykkel, deretter ta 40 lår/mageøvelser der jeg sitter på benken å løfter opp 10 kg. Deretter så ligger jeg på benken å løfter arm-vekter som er 7kg i hver arm, dette gjør jeg 40 ganger. Tar sideplanken samt vanlig planken 10 ganger 10 sekunder. 

 

Torsdag: Sykle 2 1/2 mil på spinning sykkel, bytte på å sykle fort og sakte.

 

Fredag: Sykle 1 mil på spinning sykkel, deretter ta 40 lår/mageøvelser der jeg sitter på benken å løfter opp 10 kg. Deretter så ligger jeg på benken å løfter arm-vekter som er 7kg i hver arm, dette gjør jeg 40 ganger. Tar sideplanken samt vanlig planken 10 ganger 10 sekunder. 

 

Lørdag: Sykle 2 1/2 mil på spinning sykkel, bytte på å sykle fort og sakte.

 

 

Søndag: Sykle 1 mil på spinning sykkel, deretter ta 40 lår/mageøvelser der jeg sitter på benken å løfter opp 10 kg. Deretter så ligger jeg på benken å løfter arm-vekter som er 7kg i hver arm, dette gjør jeg 40 ganger. Tar sideplanken samt vanlig planken 10 ganger 10 sekunder. 

#trening #sunn #healthy #food #training #fit #fitnes
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg