oktober 2013

31.10.13

Hei alle sammen :)I dag så har jeg hatt fri fra jobb så jeg benyttet muligheten til å lage meg noe godt.Jeg laget sjokoladekake til familien kom hjem fra jobb og skole.Den ble vellykket, fant ut at...

Treningsmusikk

Treningsmusikken som motiverer meg til å trene hard og gjøre en god innsats er: Ask Embla - Fathers eyes BackStreet boys - Just want you to know Olly Murs - Right place right time Chris Daysh -...

God morgen :)

Hei :) nå skal jeg snart dra på jobb.Kommer med ett lengre innlegg senere i dag.Ønsker dere en fin dag :)

29.10.13

Hei alle sammen :) i dag har dagen gått i ett, først jobb deretter vært på besøk til ei venninne. Har også hatt min faste treningsrunde i dag, jeg syklet 1 mil.Resten av kvelden skal jeg tilbringe ...

Dagens trening :)

I dag hadde jeg egentlig en treningsfri dag men jeg fikk lyst til å trene likevell.Jeg hadde som plan når jeg satte meg på sykkelen å sykle 1 mil men ble så motivert under treningen at jeg syklet h...

28.10.13

Hei alle sammen :) i dag så har jeg vært på jobb og etter jeg kom hjem så har jeg spist middag og sett Home and Away.I dag hadde vi tomatsuppe med makaroni og egg til middag.Ellers i kveld så skal ...

27.10.13

Hei :) jeg og Mari endte opp under kjøreturen med å handle inn kremost og kjekse. Vi hadde en skikkelig jentekveld der vi hørte på musikk og så en film ellers bare slappa av :)Var skikkelig godt me...

Dagens outfit :)

Hei :) Skal ut en tur med Mari.Vi skal på kjøretur, men vet ikke helt hvor vi skal dra.Oppdaterer dere senere.Ha en fin ettermiddag/kveld :)Her er dagens outfit:

Dagens trening

Hei :)Nå er dagens treningsrunde ferdig.Jeg syklet 1 mil på spinningsykkel etterfulgt med muskeltrening på matte.Der tok jeg vanlige planken og sideplanken, og noen øvelser der jeg ligger ned på ma...

God Morgen

Hei :) Nå har jeg akkurat våknet, i natt stilte vi klokken 1 time tilbake til vintertid, så jeg våknet tidligere i dag enn til vanlig. Skal snart sette meg på spinningssykkelen å trene og ta lit...

God helg :)

Hei alle sammen :)Nå er det helg, skal bare slappe av i dag/kveld.Var på jobb i dag og etter jeg var ferdig der dro jeg, mamma og pappa på Europris der jeg handlet inn lørdagsgodt.Ønsker alle en fi...

Nelly MakeUp

Min favoritt makeup fra Nelly: Link Link Link Link Link Link

Pyntegjenstander (bilder)

Jeg elsker å pynte på rommet mitt.Jeg digger å style det med lys, oppbevaringsskrin og tekster som er skjært ut i tre.Pyntegjenstandene er ofte i fargen hvit siden at det matcher alle slags farger....

25.10.13

Hei alle sammen :)I dag hadde jeg kylling, chips og ris til middag.Noen kyllingvinger er marinert i chicken tikka spice mix og selve kyllingen er marinert i Juicy chicken.Det var kjempe godt! Vil v...

God morgen

Hei alle sammen :) Er en rask tur innom bloggen for å ønske dere en god morgen. Jeg skal dra på jobben min om ikke lenge. Kommer ett innlegg senere i kveld.

Bondi Beach

Bondi Beach er en av mine favorittserier, den handler om hverdagen til livredderne i Australia. Jobben deres går ut på å passe på at ingen drukner og redder mennesker som holder på å drukne, de g...

24.10.13

Hei alle sammen :) I dag så har jeg ikke gjort så mye spennende. Først var jeg på jobb deretter spiste jeg middag og bare slappet av. Nå venter jeg på tvserien Bondi Beach som begynner klokken 1...

20.10.13

Hei :) Søndagen besto av avslapping siden jeg har vært mye på jobb i uken som har vært. Det var skikkelig deilig å bare se tv og kose seg. Til middag ble det en forsmak på julemiddagen, det er...

19.10.13

Jeg var på jobb først på dagen og etter jobb dro jeg og Silje på moa. Vi rakk å kjøpe at det vi skulle på bare tre timer, det må være ny rekord! Kjøpesenteret ligger i Ålesund. Jeg kommer til ...

18.10.13

Hei :) På fredagen var jeg på jobb etter jeg var ferdig der så møtte jeg Mari. Vi dro på besøk til søsteren min Silje for å se The Voice, men vi rakk ikke å komme dit før klokken 20.00 og sendin...

God morgen :)

Hei alle sammen :) Håper dere har en god morgen. Kommer tilbake på bloggen på mandagen, siden denne helgen er veldig travel. God helg! :)

Bilder

Nå har snøen kommet på fjellet og høsten går snart over til vinter. Merker godt at det begynner å bli kaldere.Håper dere har en fin kveld :)

God dag

Ha en fin dag alle sammen :)

12.10.13

Hei alle sammen :)Som sagt så hadde jeg overnattingsbesøk av Mari og Mary.Vi dro til Ålesund og spiste frokost på Egon. De har verdens beste cheeseburger og oreokake der synes jeg. Etter vi hadde v...

14.10.13

Hei alle sammen :)Sorry for sent innlegg, helgen har gått med på masse jobbing og overnattingsbesøk av Mari og Mary fra lørdag til søndag. Jeg fant frem Play Stationen min som jeg pleide å spille ...

12.10.13

Hei alle sammen :) I dag har jeg vært på jobb og nå har jeg overnatting av Mari og Mary.Vi har sunget singstar og spist masse godteri :)Ønsker dere en fin helg! :D

Bildedryss Selskapskjoler

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av meg og Mari med selskapskjoler som vi hadde på oss i fjor på et karneval. Jeg kledde meg ut som en brud og Mari som askepott. Frisyren min består av str...

God helg :)

Hei alle sammen :) Ønsker dere en fin helg :) Hva er deres planer denne helgen? Jeg får besøk av to venniner som skal overnatte til meg, jeg har planlagt en jentekveld med musikk, lakke negler, ...

11.10.13

Hei alle sammen :)I dag så har jeg vært på jobb med mange barn på Atlanterhavsparken.Det var kjempe koslig :)Jeg så mange morsomme fisker, kråkebolle og kreps. Fikk også se en dykker mate fiskene.H...

Lipton te

Hei.Nå når høsten har kommet og det begynner å bli kaldt ute så er det ingenting som er bedre enn å ta seg en kopp varm te eller kakao.Ville bare gi dere en anbefaling på to teer som jeg elsker. De...

10.10.13

Hei :)I dag har jeg vært på jobb, resten av kvelden skal jeg bare slappe av å se på tv.Ønsker dere alle en fin kveld! :DDagens middag som mamma overasket meg med i dag, ingenting er bedre enn mamma...

Bowling og dagens outfit

Hei alle sammen :) i kveld har jeg og to venninner spilt bowling :) jeg kom på sisteplass, men det gjør ingenting.Her er bildet av resultatet :)Her er dagens outfit :)

09.10.13

Hei alle sammen. Håper dere har en fin dag :) Skal snart møte noenvenninder så kommer ett blogginnlegg senere i kveld. Mary, Elise og Mari

08.10.13

Hei alle sammen :) I dag fikk jeg besøk av min søster og hunden hennes Petra.På ettermiddagen så besøkte jeg en venninde :) det var kjempe koslig og det er en stund siden jeg har sett henne så vi h...

Musikk

Jeg er veldig glad i musikk, jeg hører på nesten alle sjangrene som finnes. Mine favorittsjangre er pop og rock. Det finnes så mange brae sanger for tiden, her er mine favoritter denne uken: A...

God morgen :)

Hei alle sammen :) Akkurat nå så har jeg nettopp spist frukost og er på vei til å trene. Håper dere har en fin dag :) Kommer ett innlegg senere i kveld. Meg og Mary når vi feiret min 21 års dag :)

07.10.13

Hei :) I dag har jeg vært på jobb det meste av dagen. Resten av kvelden skal jeg tilbringe foran tven og slappe av. Ha en fin ettermiddag/kveld :)

Photoshoot med Petra :)

Her er noen bilder jeg tok i helgen av Petra :) Jeg synes det er kjempe gøy å ta bilder av dyr siden at de har så mange morsomme uttrykk.

Dagens middag :)

Dagens middag ble vårruller med urtebaguetter :) det var kjempe godt! Her er bilder av det :)

Trening

Er så deilig å være ferdig med dagens trening allerede. Jeg syklet 1 mil på spinningssykel etterfulgt med styrketrening på en matte der jeg fokuserer på bein, armer og magetrening. Jeg tok også noe...

05.10.13

Hei alle sammen :) I går tilbringte jeg dagen med å være med Petra og mamma, vi så mange episoder av Body Of Proof. Vi laget oss taco til middag, det er min favorittrett. Tok meg en opprydning p...

Hei alle sammen.

Nelly favoritter (jeans)

Hei alle sammen :) Det som er viktig når man kjøper jeans er at de sitter godt på og ikke er for store. Her er mine topp 5 Jeans på nelly: Link Link Link Link Link Hva synes dere ...

Mine nyeste innkjøp

Her er mine nyeste innkjøp:Bodylotion kjøpt på Apotek 1Hårspray kjøpt på KiwiVannfast sminkefjerner kjøpt på Hennes og MauritzDusjsåpe med kokosnøttlukt kjøpt på Apotek 1Bodybutter med kokoslukt kj...

04.10.13

Hei alle sammen :) I går så gikk dagen ut på at jeg var på jobb, etterfulgt med at jeg og mamma laget oss taco og så på vår favorittserie Body Of Proof. Jeg og mamma har alenehelg siden pappa og ...

Nelly favoritter (bluser/skjorter)

Det finnes så mange fine skjorter og bluser på Nelly for tiden. Her er mine top 5: Link Link Link Link Link

God helg

Hei alle sammen :) Håper dere får en koslig og fin helg! :)

Høst :)

Hei :)Det begynner å bli høstvær ute.Høsten er en fin tid, med masse fine trær som skifter farge, fine gåturer når det er kaldt ute og etterpå gå inn å varme seg og drikke varm kakao.Nå som høsten ...

God morgen :)

Hei alle sammen :) Føler jeg har fått gjort ganske mye på kort tid i dag. Jeg sto opp klokken 10.00 og har allerede gått en tur i det fine været og vært å handlet. Ønsker alle sammen en fin dag! :)

02.10.13

Hei :)I dag så har dagen gått i ett, begynte med at jeg var på jobb, hjemme å spiste middag og deretter var jeg assistent i et barnekor. Det er kjempe koslig og gøy å være assistent i et barnekor.E...

01.02.13

Hei alle sammen :)I går ble det to fjellturer på meg så jeg er mektig imponert over meg selv!Jeg trente også styrke i går.På kvelden så var jeg og resten av familien min på besøk til Silje (søster)...

Fjelltur

Her er noen av bildene jeg tok på fjellturen :)

God morgen :)

Hei alle sammen :) Her er ett bilde av meg, Petra og Bobo Jeg har akkurat kommet hjem fra fjellet. Har gått 1 mil i dag etterfulgt med at nå skal jeg ta styrketrening.
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.