september 2016

UTE Å LEKTE MED RITA

I går ettermiddag var jeg ute i hagen å lekte med Rita :) Rita er en katte som holder til på Bungalowområdet der jeg bor! Rita er veldig kosesyk og vil alltid ha oppmerksomheten...

GOOD MORNING SUNSHINES ♡

Ønsker dere en fin dag :) #blogg #hverdag #godmorgen #soloppgang #sol #september #GC #GranCanaria #syden #sydenliv #sydenlivet #blog #sunset #sun #Elisebr

TACOTIME WITH MOMMY ♡

Jeg er så priviligert som har en mamma som er hjemme å lager mat til meg hver dag jeg kommer hjem fra jobb! I dag overasket hun meg med at vi skulle ha en av mine favorittretter som nemme...

GOD MORGEN ♡

Hei mine kjære lesere :) Ville bare ta turen innom å ønske dere en fin dag! #blogg #hverdag #godmorgen #onsdag #everyday #goodmorning #blog #Elisebr

RESTAURANTE EL BOYA ♥

Denne fantastiske restauranten ligger i sjarmerende Arguineguin, også kalt El Pajar. De har kjempe god mat der, restauranten fokuserer mest på sjømat men har noe til alle og enhver! De får inn...

DAGENS FROKOST ♡

Hei og god morgen dere :) Jeg startet dagen med en varm kopp kaffe samt at jeg fant fram det jeg trengte for å lage min nydelige frokost. Dagens frokost ble ristet brød med most avocado o...

ONE OF MY FAVORITE LIPSTICKS

Denne leppestiften i fargen lilla falt jeg fullstendig for når jeg var på Mercadona og så den blant mange andre forskjellige farger! Vanligvis så ville jeg valgt en mer n&#...

PÅ FERIE MES JOBBEN TIL TENERIFE ♡ HJEMMEREISEN ♡

Når vi var ferdige i dyreparken og satte oss inn i bilen å begynte å kjøre mot kaien der vi skulle ta fergen. Vi kom frem over 2 timer før vi fikk gå ombord så je...

PÅ FERIE MED JOBBEN TIL TENERIFE ♥ TROPICAL PARK APARTAMENTOS

TROPICAL PARK APARTAMENTOS ♥ Når vi var ferdige på badelandet så var det å finne bilen å finne frem til der vi skulle bo! Det viste seg at det bare var 15 minutter å kjøre fra bade...

PÅ FERIE MED JOBBEN TIL TENERIFE ♥ SIAM PARK ♥

SIAM PARK♥ Det var så deilig å komme seg ut av bilen når vi kom frem til badelandet for det var tropevarme den dagen! Vi var så heldige (smarte) at vi hadde fått billettene til badeland...

PÅ FERIE MED JOBBEN TIL TENERIFE ♥ DEL 1 ♥

Jeg og 12 kollegaer fikk dra på tur gjennom jobben til Tenerife! Vi møttes tidlig på lørdagsmorgenen klokken 05.00 og kom hjem sent på søndagskvelden. Vi møttes alle på et møtested s...

SUSHI TIME ♥

Da har jeg funnet frem sushien å satt meg godt tilrette i sofaen og er klar til å snurre tvserier på dataen. Er nesten ingenting som slår en formiddag med full avslapping! Blir nok noen timer å&nbs...

HVORDAN LAGE FORSKJELLIGE WRAPS?

Tenkte å tipse dere om en rett som er raskt å lage og smaker kjempe godt! Dette trenger dere for å lage den: Tortilla lefser Røkt laks Rødløk Guacmole Kremost med smak av krydder Spekeskin...

DAGENS FROKOST ♥

Herlige fredag! En ny dag og nye muligheter!♥ Jeg våknet litt tidligere i dag for å lage en ekstra god frokost til meg og mamma. I dag ble det laksewraps med kremost og spekeskinkewraps ...

NUXE OIL ♥

Vil gi dere et tips om et produkt som er flittig i bruk når jeg skal pynte meg. Produktet heter Nuxe Huile Prodigieuse som er en olje med glitter shimmer i seg som gir huden en fin glitrende glans...

GOD DAG NYDELIGE ONSDAG ♥

God dag nydelige onsdag og selfølgelig også til dere lesere!  Jeg startet dagen med å skjære meg 2 skiver av mammas gode hjemmelagde brød! Kan helt ærlig innrømme at jeg ikke har vært så...
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.