august 2017

SLEEP WELL STARS ♥

SLEEP WELL STARS♥ Jeg har sett CSI Miami i kveld med mamsen min!♥ Makan til spennende serie!  Vi har kost oss med godteri og potetgull så nå er vi gode og mette etter o...

SUN SNACKS ---> CRABSTICKS MED MAJONES OG ALIOLI ♥

CRABSTICKS MED MAJONES OG ALIOLI♥ Dette kaller jeg SNACKS! Da mener jeg SUNN SNACKS! Jeg kan godt erstatte lørdagsgodteriet mitt med crabsticks som jeg dypper i majones og alioli, selfølgeli...

DAGENS MIDDAG ---> TORSK MED GRØNNSAKER ♥

TORSK MED GRØNNSAKER♥ Denne retten smaker helt magisk!♥ #mat #middag #fisk #grønnsaker #fiskoggrønnsaker #sunn #sunt #fisk #hjemmelagd #oppskrift #cena #middag #dinner #comida #f...

DAGENS SMINKE ♥

DAGENS SMINKE♥ Jeg prøvde en helt ny øyenskygge i dag! Det vil si at den er ikke nyinnkjøpt men jeg har aldri brukt den før! Den er fra merket Dior og har fargen lysebrun med glitter i seg!...

BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK♥ Dette ble min frokost i dag: Baguette med chorizopølse og agurk! Dette ble en kjempe god frokost som holder meg mett lenge!♥ Jeg elsker ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg sto opp klokken 07.00 i dag og dagen har gått i ett siden da! Er først nå jeg har satt meg ned på rompen og bare sen...

DAGENS FROKOST ---> KNEKKEBRØD MED LEVERPOSTEI OG AGURK ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ #mandag #lunes #wednesday #onsdag #miércoles #blogg #hverdag #ukedag #bilde #syden #sydenliv #sydenlivet #GC #GranCanaria ...

SNICKERSKAKE ♥

SNICKERSKAKE♥ Denne Snickerskaken er kjempe god og ikke minst en smule sunn så jeg og mamma laget den i går på ettermiddagen og skal kose oss med den nå når Centro Medico begynner ...

DAGENS MIDDAG ---> SJØMAT ♥

DAGENS MIDDAG♥ mitt fat inneholder: - Blåskjell - Mojopoteter - Hvitløksbrød - Blekksprut - Paprika - Hvitløk Dette måltidet var bare helt nydelig!♥#pan #bread #brød...

HVORDAN SPARE PENGER PÅ MAT?

HVORDAN SPARE PENGER PÅ MAT? Se i tilbudsavisene for de forskjellige matbutikkene (Eventuelt bruke en App som heter Mattilbud) Skrive handleliste og følge den til punkt og prikke Velge en st...

DAGENS FROKOST ----> REKER OG STEKTE BAGUETTER ♥

REKER OG STEKTE BAGUETTER♥ I dag ble det reker og stekte baguetter til frokost! Hadde igjen litt reker fra helgen så da var det ikke noe vanskelig å velge det til frokost! Ble luks...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg har sovet som en stein i hele natt! Hadde til og med problemer med å stå opp i dag for jeg var så trøtt enda...

DAGENS MIDDAG ---> FISKESUPPE MED SJØMAT, GRØNNSAKER, HVITLØKSBAGUETTER OG SALAT ♥

FISKESUPPE MED SJØMAT, GRØNNSAKER, HVITLØKSBAGUETTER OG SALAT♥ Mamma lager verdens beste fiske/sjømatsuppe syns jeg!♥ Jeg er egentlig ikke noen storspiser men jeg fikk i meg hele 4 po...

MIN FAVORITT BIKINI ♥

MIN FAVORITT BIKINI♥ Jeg elsker denne bikinien og hvordan den sitter på!♥ #bade #bassenget #svømme #bading #blogg #hverdag #ukedag #sunday #helg #bilder #livet #mittliv #liv #live...

TAKE A DEEP IN THE OCEAN ♥

TAKE A DEEP IN THE OCEAN♥ Se på denne nydelige stranden på det nederste bilde, er den ikke nydelig?♥ Gjett om jeg skal dra dit en gang å sole meg og ligge paddeflat i mange timer...

DAGENS FROKOST ----> RISTET BRØD MED PORSJERTE EGG ♥

#baguette #baguettes #tortilla #Spansk #Spansktortilla #egg #huevo #eggs #ajo #onion #hvitløk #cebollla #løk #galic #erter #peas #guisantes #comida #mat #food #berakfast #frokost #desayuno #lunch #...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Denne helgen bare fløy avgårde og nå er det allerede mandag og en ny uke! Vet ikke om jeg er helt klar for en ny uke end...

JEG PÅ UTSIKTSPUNKTET ♥

JEG PÅ UTSIKTSPUNKTET♥ Jeg, Ramon og ene broren var på kjøretur i går ettermiddag der vi blant annet var å så på fly, kjørte tur og stoppet på et utsiktspunkt der man kunne se en helt n...

DAGENS MIDDAG ---> LAKS MED SALAT OG GROVE BAGUETTER♥

LAKS MED SALAT OG GROVE BAGUETTER♥ Jeg overasket mamma og Ramon med ovnstekt laks, salat og grove baguetter!♥ Jeg gleder meg til å høre tilbakemeldingene fra dem :) Har...

NYDELIGE FLY ♥

NYDELIGE FLY♥ Første gangen jeg var å så på fly som lettet og landet var det mørkt ute men vi så de ganske så godt likevell! I går dro jeg, Ramon og broren hans på nytt for å se på flyene m...

DAGENS FROKOST ----> NYDELIG TOMATSALAT ♥

NYDELIG TOMATSALAT♥ I dag ble det en hjemmelaget tomatsalat til frokost! Den ble bare helt nydelig!♥ Jeg elsker salater for med salater så kan man variere ingrediensene i d...

GOD DAG FRA GRAN CANARIA ♥

GOD DAG FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Dagen startet allerede klokken 07.00 i mårrest men hadde så mye å gjøre og timene bare fløy avgårde så nå er det endeli...

NYDELIGE YELLOW I SKYGGEN ♥

NYDELIGE YELLOW I SKYGGEN♥ Her ligger nydelige Yellow å koser seg i skyggen! Det var veldig varmt den dagen så da oppsøkte han et tilfluktsted med skygge! Han er bra søt!♥ ...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ #fire #flamme #flames #llama #flama #llamas #beautiful #pretty #helg #weekend #findesemana #lørdag #saturday #sábado #blo...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG LITT SALTE KJEKSER ♥

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG LITT SALTE KJEKSER♥ I dag er det helg og det feirer jeg med å spise sprø varmet baguette med spekeskinke og salte kjekser ved siden av. D...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fantastisk dag! #blomst #blomster #flower #flowers #flor #flores #rosa #pink #beautiful #pretty #he...

OPPSKRIFT ---> ELISE`S AVOKADOSALAT ♥

ELISE`S AVOKADOSALAT♥ Her kommer oppskriften på min nydelige avokadosalat: DETTE TRENGER DU: - 3 Tomater - 1/4 Løk - 1 Avokado - Så mye oliven du vil ha på - Salt - Pepper ...

DAGENS FROKOST ----> ELISE`S AVOKADOSALAT ♥

ELISE`S AVOKADOSALAT♥ Jeg mekket sammen denne herlige avokadosalaten til frokost i dag! Ikke bare er den sunn men den smaker også helt nydelig!♥ Den inneholder blant annet: ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg er nå klar for å ta fatt på en ny dag! #svømmebasseng #basseng #piscina #swimmingpool #water #agua #vann #helg #...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg sto opp klokken 07.00 og har siden det vært i full aktivitet!  Jeg skal snart lage frokost men først må jeg finn...

WINDSURFING ♥

WINDSURFING♥ I forrige uke dro jeg, Ramon og ene broren for å se på vindsurfing! Makan til spennende å se på! Jeg fikk nesten litt lyst til å prøve det! Det fines et vindsurfing s...

DAGENS FROKOST ----> ELISE OG MAMMA`S NYDELIGE BAGUETTE ♥

ELISE OG MAMMA`S NYDELIGE BAGUETTE♥ Jeg og mamma mekket sammen denne nydelige baguetten for første gang for 1 år siden og den har blitt laget rundt 150 ganger etter det! I dag lå mamma å so...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Dagen i går gikk i ett og på kvelden i går fikk vi besøk av ene broren til Ramon og kona. Det var kjempe kosel...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGD LASAGNE MED HVITLØKSBAGUETTER ♥

HJEMMELAGD LASAGNE MED HVITLØKSBAGUETTER♥ I dag ble det hjemmelagd lasagne med hvitløksbaguetter til middag!♥ #hvitløk #handling #shopping #tienda #supermercado #láminasd...

SNIKTITT PÅ BURSDAGEN MIN ---> ♥

SNIKTITT PÅ BURSDAGEN MIN ---> ♥ Jeg hadde som sagt bursdag på søndagen der jeg inviterte familien til Ramon og det var kjempe koselig!♥ Vi ble en gjeng på 8 personer som saml...

LA RIVE VANILLA TOUCH ♥

LA RIVE VANILLA TOUCH♥ Hvis dere er ute etter en billig men god parfyme som lukter helt fantastisk så er denne parfymen HELT PERFEKT!♥ Mamma kjøpte denne herligheten for kun 39.90,- k...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ Jeg elsker denne hatten så jeg har "stjålet" den fra Ramon! Ble flere selfier men ble mest fornøyd med denne! #selfi #selfie #hatt #sombrero #hat #stråhatt #strawhat #som...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Nå er jeg klar for en ny dag og helg! I dag har jeg ingen planer utenom å gå på butikken og en tur i parken! #avokad...

GOD KVELD ♥

GOD KVELD♥ Hei og god kveld kjære lesere♥ Dagen i dag har gått i ett og har hatt forskjellige gjøremål og snakket i over 1 time med min bestevenninne Mary. Det var kjempe kosel...

TILBAKEBLIKK ---> BILDER FRA DAGENS BÅTTUR ♥

BILDER FRA DAGENS BÅTTUR♥ Jeg, mamma og Ramon har som sagt vært på båttur i dag og det var kjempe koselig!♥ Vi så dessverre ingen delfiner men jeg koste meg glugg ihjel likevell! Det ...

HVORDAN SLAPPE AV I EN TRAVEL HVERDAG?

HVORDAN SLAPPE AV I EN TRAVEL HVERDAG? - Legge bort jobb når man kommer hjem - Sette på en film eller tvserie - Være sosial - Få nok søvn - Sette seg ned i sofaen - Lese en bok - Ta seg...

DAGENS FROKOST ----> NYDELIG SUNN SUPPE ♥

NYDELIG SUNN SUPPE♥ Denne suppen er ikke bare nydelig på smak men er også kjempe sunn så denne kan man egentlig i prinsippet ha til middag hver dag for den holder seg innenfor hva man s...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fantastisk dag! #molino #vindmølle #molinodeviento #windmill #cielo #himmel #heaven #blogg #hverdag...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Beklager for lite blogging i går, hadde dagen fult opp med planer fra morgen til kvelds! #banan #banana #platano #pl...

AVÈNE THERMAL SPRING WATER

AVÈNE THERMAL SPRING WATER♥ Denne lille sprayen er en lifesaver når det er varmt ute eller man bare trenger en oppfriskning!♥ Denne herligheten sprayer du i ansiktet. Spray...

DAGENS FROKOST ----> REKER OG STEKTE BAGUETTER ♥

REKER OG STEKTE BAGUETTER♥ I dag ble det reker og stekte baguetter til frokost! Det er kjempe godt!♥ #mat #food #comida #reker #shrimp #gambas #sjømat #seafood #mariscos #blogg...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Beklager for at det ble lite blogging i går kveld, var på tur med Ramon og ene broren. Det var kjempe koselig!ϖ...

MIN NYDELIGE BURSDAGSKAKE ♥

MIN NYDELIGE BURSDAGSKAKE♥ Ramon overasket meg på bursdagen min med en helt nydelig kake♥ Han hadde dratt på et bakeri og spesialbestilt designet på kaken! Jeg ble helt målløs når je...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere er klare for en ny uke slik som jeg er!♥ Jeg hadde en kjempe fin bursdag i går! Kommer flere innlegg fra den men her ...

JEG HAR BURSDAG I DAG ---> 25 ÅR ♥

JEG HAR BURSDAG I DAG ---> 25 ÅR♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg har bursdag i dag så i dag skal jeg ha familieselskap med familien til Ramon så det gleder jeg meg kjempe...

JEG MÅTTE PÀ LEGRVAKTEN!

JEG MÅTTE PÀ LEGRVAKTEN! Som skrevet i forrige innlegg så tilbringte jeg kvelden på legevakten i forigårs! Jeg var så flink før på dagen at jeg snublet på fortauet og greide å vri beinet frem og t...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære ♥ Beklager for at jeg ikke blogget innlegget om hva som skjedde på legevakten i forrigårs! Hadde mye å gjøre for jeg planleg...

DAGENS FROKOST ----> RISTET BRØD MED PORSJERTE EGG ♥

KNEKKEBRØD MED BRIEOST, PAPRIKA, DRUER OG AGURK♥ Denne frokosten er ikke bare god men også sunn så da er det bare å hive innpå!♥ Det er viktig å få i seg grønnsaker og frukt i løpet a...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Ble senkveld på meg i går for jeg havnet på legevakten! Kommer tilbake senere om hva som skjedde!  #photo...

DAGENS FROKOST ----> GRØNNSAKSSUPPE ♥

GRØNNSAKSSUPPE♥ Jeg, mamma og Ramon lagde denne nydelige grønnsakssuppen i går kveld. Den ble kjempe god!  Ble en smaksprøve i går kveld når vi var ferdig til kveldsmat og nå ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg er klar for en ny dag♥ #photo #picture #bilde #foto #blogg #hverdag #ukedag #godmorgen #morgen #dag #goddag #mi...

KOSELIG DATE MED MAMSEN ♥

KOSELIG DATE MED MAMSEN♥ For en stund tilbake var jeg og mamma i gamlehuset vårt og ryddet og pakket klær og ting som vi hadde i huset. Er helt overaskende hvor mye man klarer å s...

DAGENS FROKOST ----> KNEKKEBRØD MED LEVERPOSTEI OG AGURK ♥

KNEKKEBRØD MED LEVERPOSTEI OG AGURK♥ Jeg elsker knekkebrød med leverpostei og agurk! Denne kombinasjonen smaker bare helt nydelig!♥ #agurk #pepino #cucumber #knekkebrød #crisp...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har fått en fin start på uken og er klar for en ny dag♥ #photo #picture #bilde #foto #blogg #hverdag #ukedag #godmorg...

DAGENS FROKOST ----> OSTSALAT ♥

OSTSALAT♥ I går kveld når jeg la meg så fikk jeg sånn craaving på ost og oliven og sånn som med alle cravings så går ikke de før man har oppfylt ønsket om å spise det man har lyst på! D...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ #palm #palmeras #palmera #palms #palmer #palme #photo #picture #bilde #foto #blogg #hverdag #ukedag #godmorgen #morgen #dag #goddag #mittliv #livet #liv #livetmi...

DAGENS FROKOST ----> BRØDSKIVE MED RØKALAKS, EGG OG LØK ♥

BRØDSKIVE MED RØKALAKS, EGG OG LØK♥ I dag ble det brødskive med røkalaks, egg og løk på toppen Denne kombinasjonen er bare helt fantastisk!♥ #børdskive #pan #bread #sl...

GOD DAG FRA GRAN CANARIA ♥

GOD DAG FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god dag kjære lesere!♥ Jeg håper dere har en nydelig helg og koser dere max!♥ #submarino #boat #båt #barco #submarine #undervannsbåt #helg #wee...

TYGGEGUMMI ♥

TYGGEGUMMI♥ Jeg elsker tyggegummi og kan gjerne ha både 2 og 3 tyggegummier i munnen samtidig! Jeg husker når jeg var lita så fikk vi av og til tyggis av mamma og da var ...

DAGENS LUNCH ---> TUNFISKSALAT ♥

TUNFISKSALAT♥ Dagens frokost/lunch ble tunfisksalat med blant annet egg, løk, raspet gulerot, paprika og salat! Nå gleder jeg meg til å ta meg ett jafs av denne nydelige sala...

MEG I BASSENGET ♥

MEG I BASSENGET♥ Jeg har nå tatt meg en svømmetur i bassenget. Det var kjempe herlig å bade og kjøle meg ned i tropevarmen. Har nå fått jobbet litt med bru...

DIVING INTO THE SEA ♥

DIVING INTO THE SEA♥ MANY PEOPLE`S DREAM, MY REALITY♥ Jeg føler meg så heldig som bor på Gran Canaria og at jeg kan bade og sole meg når jeg vil for været her er ganske så stabil...

DAGENS FROKOS---> JORDBÆR, BANAN OG SMOOTHIE ♥

JORDBÆR, BANAN OG SMOOTHIE♥ I dag gikk jeg for noe sunt, godt og friskt til frokost! Det ble nemmelig jordbær, bananer og en herlig blåbærsmoothie så nå har jeg fått i meg dagens v...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ #barco #båt #boat #blue #azul #blå #blanco #white #hvit #photo #picture #bilde #foto #blogg #hverdag #ukedag #godmorgen #m...

DAGENS FROKOST ----> BROKKOLISUPPE ♥

BROKKOLISUPPE♥ I dag lagde jeg meg brokkolisuppe til frokost! Så nå skal jeg sette meg ned å nyte den! Det er ikke første gang jeg har laget den så jeg vet at så fort jeg setter skjeen...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fin start på dagen uansett om dere befinner dere i sengen eller er våkene og har startet dagen! #se...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg håper dere har fått en fin start på dagen og er klar for å ta på dere dagen oppgaver! #blogg #hverdag #uke...

VIKTIGE ORD ---> TRO PÅ DEG SELV ♥

VIKTIGE ORD ---> TRO PÅ DEG SELV♥ Dette er noen ord som det er viktig å huske på i livet uansett hvor vanskelig livet kan være! Disse ordene kan hjelpe deg kjempe mye og hjelpe deg med ...

DAGENS FROKOST/LUNCH ----> EN NYDELIG SALAT ♥

EN NYDELIG SALAT♥ Jeg hadde en ganske tidlig frokost i dag så for circa 30 minutter siden så kjente jeg at magen begynte å rope på mer mat så da ble det slik at jeg lagde meg en sa...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ God morgen kjære lesere♥ tenk at det allerede er tirsdag og vi er snart halvveis til helg! Dagen i går gikk i rekordfart og plutselig så var klo...
elisebr

25, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.