august 2013

Bilder fra avskjedsfesten

Her er flere bilder fra avskjedsfesten til en venninde av meg. Mari, meg og Marte ser ut over havet :)

30.08.13

Hei alle sammen :) I kveld så har jeg og Mari gått tur vedsiden av der hun bor. Vi gikk ca. 1 1/2 time, så mange fine hus på veien og nye steder å gå tur på. Siden jeg ikke er oppvokst der så ve...

29.08.2013

Hei alle sammen. I dag startet jeg dagen med å trene, jeg spinnet på spinningsykkel etterfulgt av styrketrening deretter startet jeg på planken. Senere på dagen gikk jeg og Mamma en tur nedi Våg...

28.08.2013

Hei alle sammen :) I går så møtte Mari. Vi bestemte oss for å ta med lille broren hennes Erlend på kino. Jeg og Mari hadde lyst til å se Mormor og de åtte ungene siden at det er en film og bok v...

Gran Canaria - mine anbefalinger av steder

AQUALAND Når jeg var på ferie til Gran Canaria i sommer så besøkte jeg og familien Aqualand Maspalomas. Fra Playa Del Ingles til Aqualand Maspalomas som ligger i El Tablero tar det 15 minutter me...

27.August

Hei alle sammen :D I dag har jeg hatt fri fra jobb så jeg har tilbringet dagen først med et besøk av Mari. Etterfulgt av en gåtur ut i det fine været. Det e så deilig og varmt vær i dag. Resten...

25.08.13

Hei alle sammen :) På søndagen så for jeg, Tor Aage (broren min), Silje (søsteren min) og Nicklas (kjæresten til søsteren min) på båttur i Ålesundfjorden. Båten var uten tak og veldig fin. Vi ha...

Dagen i går

Hei alle sammen :) I går begynte dagen med at jeg var på jobb. Senere på kvelden overnattet jeg til en venninde. Vi laget brownies med sånn regalpakke der man bare skal tilsette olje og vann. V...

Mine nye innkjøp

Hei alle sammen :) Jeg var på shoppingtur i byen forrige uke med mamma. Her er bilder av noen av tingene jeg kjøpte meg der: Denne toppen er kjøpt på Bik Bok Øyebrynsfiksing sett Cubus ...

Dagen i går, vennindeselskap

Hei alle sammen :) Jeg og 2 venninder hadde planlagt å overaske Ragnhild med overaskelsesparty med taco og grønnsaker og dipp. Mari greide å lure Ragnhild til å tru at jeg og Marte ikke hadde ti...

Mine favoritt kjoler

Hei alle sammen Jeg er veldig opptatt av mote og klær så jeg har nå funnet i skapet mitt mine top 3 favorittkjoler som jeg har. Denne kjolen kjøpte jeg for 2 år siden på hennes og mauritz, de...

Dagen i går

Hei alle sammen :) Sorry sent innlegg. i går hadde jeg fri fra jobb så den benyttet jeg med å være med familien, en venninde og laget meg middag. Var så dårlig vær i går, regnet i det ene sekund...

Innkjøp fra ferien

Hei alle sammen :) Jeg handlet alle klærne på et kjøpesenter som heter Centro Comercial Atlantico, det ligger i Vecindario ikke så langt unna flyplassen. Senteret er kjempe stort med mange forskj...

Sommerferien i bilder

Hei alle sammen. Her er noen bilder fra min sommerferie 2013. I sommer så var jeg i Trondheim, Ålesund og Gran Canaria på ferie. jeg og en venninde var en weekend i Trondheim i slutten av Mai. ...

18. August

Hei alle sammen. I dag sto jeg ikke opp før rundt klokken 11.30 og bare slappet av og så på tv frem til rundt klokken 13.00. Fikk tatt min faste treningsrunde i dag som vanlig, den består av Styr...

Grilling med familien

Hei alle sammen! I dag har jeg vært på grilling nede ved sjøen der jeg bor. Det var veldig koslig, grillet hamburger, pølse og marsmallows. På veien ned der vi skulle grille var det mye myr så al...

Bursdagsselskapet mitt

Hei alle sammen :) Jeg feiret bursdagen min og ei venninde sin med noen venner sist lørdag. Kvelden ble fylt med masse prat, latter, musikk og åpning av gaver. Det ble en ganske vellykket feirin...

Planer for dagen

Hei alle sammen :) Dagen i dag har bestått av spinning og styrketrening, og bakt kake til vennindeselskap/bursdagsselskap til meg og Mari. I kveld så skal vi feire bursdagen vår med våre venner, ...

Sommer`n 2013 del 1

Hei :) I mai reiste jeg og Mari til Trondheim som er hvor jeg kommer fra. Jeg har bodd der i flere år men nå bor jeg på en øy utenfor Ålesund som heter Sula og der har jeg bodd i 6 år. Trondheim...

Dagen i dag

Hei alle sammen :) I dag har jeg hatt fri fra jobb så jeg benyttet fridagen min med å stå opp tidlig og bare slappet av og ryddet dataen min for bilder :) Jeg fikk også trent litt, det jeg trente ...

Bilder fra ferien min på Gran Canaria :)

Hei alle sammen. Sorry for lite blogging i det siste, har vært på ferie på Gran Canaria i 27 dager. Det var en kjempe koslig ferie og her kommer noen av bildene jeg tok.
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.