juli 2017

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ #moda #ropa #fashion #clothes#favorite #favoriteoutfit #skjønnhet #beauty #antrekk #favoritt #favorttantrekk #mote #klær #sminke #lipgloss #øyenskygge #mascara #makeup #eye...

NEDFRISKNING I VARMEN ---> DRINK ♥

NEDFRISKNING I VARMEN ---> DRINK♥ I dag er det så varmt at jeg dro på en cafe å tok meg en iskald drink. Den var kjempe god og avkjølende!♥ Det er så varmt i dag at man nesten...

SUMMERFEELING ---> ANTREKK ♥

KJOLE♥ Dette bildet er tatt i nydelige Castillo del Romeral ved ett naturbasseng♥ #sommer #summer #verano #kjole #vestido #dress #summerdress #sommerkjole #vestidodeverano #m...

DAGENS FROKOST ----> RISTET BRØD MED PHILADELPHIA OST OG JORDBÆR SYLTETØY ♥

RISTET BRØD MED PHILADELPHIA OST OG JORDBÆR SYLTETØY♥ Dette ble min frokost i dag :) Er helt hektet på kombinasjonen av philadelphia ost og jordbærsyltetøy at jeg helt sikkert kunne spi...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg holder på å få meg våken! Jeg sitter med en varm kopp kaffe og ser igjennom blogger! Jeg skal etterhvert hoppe i dusj...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg er nå klar for en ny dag men i dag skal jeg bare slappe av og senke skuldrene! Jeg og mamma har jobbet som bare det for å rydde og reng...

GOD HELG ♥

GOD HELG♥ God dag kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fin dag og får en fin helg♥ Jeg får kanskje ikke til å blogge så mye denne helgen for jeg og mamma skal rydde ut av b...

BILDE ---> FLYNDRE ♥

FLYNDRE♥ Jeg syns denne flyndren er så søt!♥ Det er akkurat som den har øyne som ser på deg! #flyndre #platija #flounder #fisk #fish #pescado #blogg #hverdag #ukedag #torsdag #Teneri...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED OLIVENSERVELAT ♥

BAGUETTE MED OLIVENSERVELAT♥ I dag kjøpte jeg disse nydelige ferske skinkeskivene i ferskdisken på vår favorittbutikk. Olivenservelaten er så saftig og god på baguett!♥ ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg sto opp klokken 07.00 så dagen min har allerede startet og jeg skal snart begynne å lage meg frokost! Jeg ønsker dere...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ #selfie #outfit #fashion #ropa #moda #blogg #hverdag #onsdag #antrekk #ukedag #bilde #livet #mittliv #livetmitt #liv miércoles #wednesday #godmorgen #morgen #goodmorning #m...

DAGENS FROKOST ----> RISTET BRØD MED PORSJERTE EGG ♥

RISTET BRØD MED PORSJERTE EGG♥ Dette ble dagens frokost så nå er jeg god og mett!♥ #pan #bread #brød #ristetbrød #tostada #toast #pantostado #toastedbread #olje #oil #aceite #desa...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg håper dere får en fin dag enten dere er våkene slik som meg eller ligger å drømmer søtt enda! #blomst #blomster #flo...

EN KVELD MED MAMMA, KRISTIN OG SIVERT ---> DEL 1 ♥

EN KVELD MED MAMMA, KRISTIN OG SIVERT♥ Jeg og mamma dro fra Vecindario torsdagen for å møte Kristin (søskenbarnet og fadderen min) og kjæresten hennes Sivert♥ Jeg og ma...

MARINEBLÅTT HUS ♥

MARINEBLÅTT HUS♥ Jeg så dette nydelige huset når jeg var på tur med Ramon og ene søsteren hans i byen Castillo del Romeral!♥ Jeg falt for dette huset så fort jeg spottet det så d...

GOD DAG FRA GRAN CANARIA ♥

GOD DAG FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god dag kjære lesere!♥ #strand #playa #beach #piedras #steiner #stones #agua #vann #water #photo #picture #bilde #foto #Canon #Canonkamera #blogg...

DAGENS FROKOST ----> SPEKESKINKE OG RÅKOSTSALAT ♥

SPEKESKINKE OG RÅKOSTSALAT♥ Jeg lagde meg spekeskinke med råkostsalat til frokost i dag♥ Det er både sunt og salt! Får i meg salt igjennom spekeskinken og vitaminer igjennom...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har fått en fin start på den nye uken! Det har ihvertfall jeg!♥ Jeg skal snart lage meg noe å spise&...

STRANDTUR ♥

STRANDTUR♥ Som sagt var jeg, Ramon og ene broren til Ramon på biltur i går og da kjørte vi ned til en nydelig strand! Vi parkerte bilen å begynte å gå på strandpromenaden og jeg g...

FLY RETT OVER MEG!

FLY RETT OVER MEG! Første gangen jeg var å så på fly som lettet og landet var det mørkt ute men vi så de ganske så godt likevell! I går dro jeg, Ramon og broren hans på nytt for å se på flyene me...

SNIKTITT PÅ GÅRSDAGENS BILDER ♥

SNIKTITT PÅ GÅRSDAGENS BILDER♥ I går var jeg som sagt på tur med Ramon og broren. Det var kjempe koselig!♥ Først kjørte vi å så på fly og etterpå kjørte vi til Arinaga å så ...

DAGENS FROKOST ----> FYLT AVOCADO ♥

FYLT AVOCADO♥ I dag hadde jeg denne nydelige retten til frokost! Snakk om mat som smelter på munnen!♥ Dagen frokost ser dere ned her: #blogg #hverdag #ukedag #søndag #sunday #do...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen fra nydelige Gran Canaria♥ I dag sto jeg opp klokken 07.00 og har nettopp dusjet så nå blir det å lese litt blogger og nyte en god å&nbs...

GOD KVELD ♥

GOD KVELD♥ Hei og god kveld I skrivende stund har jeg nettopp vært på biltur med Ramon og ene broren hans. Det var kjempe koselig!♥ Vi så på fly og gikk på strandpromenaden! Jeg fikk...

JEG HAR VERDENS BESTE LESERE ♥

JEG HAR VERDENS BESTE LESERE♥ Tusen takk for kjempe søte og herlige kommentarer den siste tiden og for at dere har vært så tålmodige med meg!♥ Tusen takk for dere ...

DAGENS FROKOST ----> SPEKESKINKE OG RÅKOSTSALAT ♥

SPEKESKINKE OG RÅKOSTSALAT♥ Jeg har lagd meg spekeskinke med råkostsalat til frokost♥ Nå er det bare å hive innpå så jeg får nok energi til en ny dag men mye på pl...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Dagen startet med at jeg våknet klokken 06.00 og trodde at jeg hadde forsovet meg men det hadde jeg heldigvis ikke! ...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG AGURK♥ Dagens frokost ble baguette stekt i ovnen med olivenolje deretter som pålegg spekeskinke og agurkskiver♥ #spekeskinke #spekekjøtt #jamon #ja...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg sto opp klokken 06.00 i dag og dagen har gått i ett siden jeg sto opp! Jeg elsker å sitte å skrive blogginnlegg i man...

FLASHET BH PÅ GATEN MIDT PÅ DAGEN ♥

FLASHET BH PÅ GATEN MIDT PÅ DAGEN♥ Jeg og mamma gikk på butikken for 30 minutter siden og når vi var på vei hjem så kom det en sterk vind som dro opp toppen min og da sto jeg pluts...

DAGENS MIDDAG ---> SJØMATFAT MED FISK, POTETER OG BRØD ♥

DAGENS MIDDAG ---> SJØMATFAT MED FISK, POTETER OG BRØD♥ HER ER NOEN FLERE BILDER AV DEN NYDELIGE MIDDAGEN VI SPISTE I DAG:  #reker #gambas #langostinos #shri...

MOTORSYKKELTUR PÅ FJELLET ♥

MOTORSYKKELTUR PÅ FJELLET♥ Jeg har en god venn som har motorsykkel og han lurte på om jeg ville bli med å kjøre en tur med hans motorsykkel og det ville selvfølgelig jeg! Det var kjempe...

GOD DAG ♥

GOD DAG♥ Hei og god dag kjære lesere!♥ Jeg håper dere har en fin dag! Dagen i går gikk i ett siden vi har hatt besøk siden klokken 08.00 av 3 brødre av Ramon for å fikse nye...

MOTORSYKKELTUR PÅ FJELLET ♥

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK♥ Dette ble min frokost i dag: Baguette med chorizopølse og agurk! Dette ble en kjempe god frokost som holder meg mett lenge!♥ Jeg elsker ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg er nå klar for en ny dag! Jeg sov som en stein fra hodet traff puta til klokken 07.00 Det var kjempe deilig...

DAGENS FROKOST ----> MINI PIZZA ♥

MINI PIZZA♥ Jeg elsker pizza og fant denne mini pizzaen i fryseren så da ble det pizza til frokost! Denne pizzaen er Margarita og den er kjempe god!♥ Den inneholder tomatsa...

GOD DAG FRA GRAN CANARIA ♥

GOD DAG FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god dag fra herlige Gran Canaria!♥ Jeg har nå akkurat tatt meg en dusj og skal snart begynne å lage meg frokost men først må jeg finne ut hv...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ #finca #hus #house #casa #casas #houses #fjell #fjellet #mountain #mauntains #montaña #montañas #natur #naturen #nature #naturaleza #mandag #lunes #monday #photo...

BRØDSKIVE MED RØKALAKS, EGG OG LØK ♥

BRØDSKIVE MED RØKALAKS, EGG OG LØK♥ Jeg lagde meg en brødskive med røkalaks, egg og løk på toppen til frokost. Denne kombinasjonen er bare helt nydelig♥ #børdskiv...

MIN SOMMERKJOLE ---> BILDER ♥

MIN  SOMMERKJOLE♥ Jeg elsker denne kjolen som jeg kjøpte på matbutikken Spar her på Gran Canaria!♥ Jeg elsker at matbutikkene på Gran Canaria har så mye mer enn bare mat som man k...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg greide ikke å stå opp før klokken 07.50 for jeg var helt utslitt etter den nydelige dagen i går med mamma, Ramon, Kris...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en kjempe fin dag og at helgen har behandlet dere bra så langt! Det har ihvertfall min helg gjort med...

DAGENS MIDDAG ---> TACO ♥

TACO♥ Jeg digger taco og kunne egentlig spist det hver dag hadde det ikke vært for at det finnes så mye annet god mat også!♥ Dette skal jeg ha til middag i dag: DETTE ...

DAGENS ANTREKK ---> SOMMERKJOLE ♥

SOMMERKJOLE♥ Dagens antrekk ble en sommerkjole som jeg kjøpte for noen dager siden på matbutikken Spar av alle ting! De har ganske mange fine klær på Sparbutikkene på Gran Canaria! Jeg ...

DAGENS FROKOST ----> EN NYDELIG SALAT ♥

EN NYDELIG SALAT♥ Jeg hadde en ganske tidlig frokost i dag så da ble det slik at jeg lagde meg en salat proppfull av forskjellige grønnsaker samt vinagre, olje, salt og pepper!b...

OLIVENPARKEN ♥

OLIVENPARKEN♥ I går på ettermiddagen gikk jeg og Ramon oss en tur i Vecindario. Han ville vise meg en park som han og broren pleier å lufte hunden når de går tur. Denne parken var...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg sto opp klokken 06.30 i dag og dagen har gått i ett siden jeg sto opp! Har akkurat spist litt frokost, dusjet å smink...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGDE SKINKECROQUETAS MED POTETMOS♥

HJEMMELAGDE SKINKECROQUETAS MED POTETMOS♥ Jeg og mamma lagde oss hjemmelagde skinkecroquetas med hjemmelagd potetmos og salat til middag i dag og det var bare helt nydelig!♥♥Vi h...

TEN THINGS YOU MAY NOT KNOW ABOUT ME ♥

TEN THINGS YOU MAY NOT KNOW ABOUT ME♥ 1. Jeg elsker å shoppe 2. Jeg har hatt Henna tatovering to ganger før 3. Jeg kan en del Spansk 4. Jeg har bodd i Spania før 5. Jeg synes det er gøy ...

KAKTUSER OG BILTUR PÅ GRAN CANARIA ♥

KAKTUSER OG BILTUR PÅ GRAN CANARIA♥ Jeg elsker å kjøre turer og elsker å se på den vakre naturen i fjellene og spesielt de fasinerende kaktusene!♥ Du finner meg som oftest i ...

DAGENS LUNCH ---> OSTEGRATINERTE PANNEKAKER MED SPAGHETTI OG KJØTTDEIG SAMT SALAT ♥

OSTEGRATINERTE PANNEKAKER MED SPAGHETTI OG KJØTTDEIG SAMT SALAT♥ I dag lagde jeg ostegratinerte pannekaker med restene av spaghettien jeg og mamma hadde fryst ned og en nydelig og ...

DAGENS FROKOST ----> CROISSANT MED CHORITZOPØLSE ♥

CROISSANT MED CHORITZOPØLSE♥ I dag lagde jeg meg en croissant med choritzopølse. Denne kombinasjonen er helt nydelig!♥ #blogg #hverdag #ukedag #torsdag #bakeverk #bakverk #...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen♥ Da er det en ny dag med nye muligheter!♥ Jeg hadde en kjempe fin dag i går! Vi hadde besøk av flere av brødrene til Ramon og familiene demes...

GOD DAG ♥

GOD DAG♥ Hei og god dag kjære lesere! ♥ Dagen min startet klokken 07.00 og har gått i ett siden da! Jeg har blant annet vært på butikken, vasket, ryddet hjemme og vært i parken. ...

GØY KVELD ---> SÅ PÅ FLY ♥

SÅ PÅ FLY♥ På lørdagskvelden ble Ramon, mamma og jeg hentet av ene broren til Ramon for vi skulle dra å se på flyene som letter og kjører opp i luften! Ramon og broren vet om et sted d...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg håper dere har en fin dag og får det dere vil ut av denne dagen! #tirsdag #martes #tuesday #parque #park #parken #su...

OPPSKRIFT ---> OSTESMØRBRØD ♥

OPPSKRIFT ---> OSTESMØRBRØD♥ DETTE TRENGER DU: - Brødskiver - Ketchup - Salami - Ost - Oregano   SLIK LAGER DU OSTESMØRBRØDET: - Finne frem alle ingrediensene du ...

DAGENS FROKOST ----> OSTESMØRBRØD ♥

OSTESMØRBRØD♥ Det ble 2 ostesmørbrød på meg til frokost! Dette var kjempe godt!♥ Det som er fordelen med ostesmørbrød er at man kan lage uendelig mange forskjellige ostesmør...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg skal nå snart få laget meg noe til frokost! Er ikke helt sikker på hva jeg har lyst på så spørs om jeg må ransake...

AVSLØRINGEN ---> ♥

AVSLØRINGEN ---> ♥ Jeg har nå tenkt å avsløre hemmeligheten/avsløringen som jeg har ventet lenge på å avsløre!♥ Jeg og mamma har flyttet inn hos Ramon! Vi har egentlig bodd he...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg håper dere har en super dag! Jeg har nettopp spist frokost, jeg sto opp klokken 07.30 i mårrest og var helt klar for...

DAGENS FROKOST ----> HJEMMELAGD BRØD MED HVITLØK OG URTER ♥

HJEMMELAGD BRØD MED HVITLØK OG URTER♥ Dette ble min frokost i dag! Mamma lagde disse hjemmelagde hvitløksbrødene med urter i går kveld og de smaker bare helt fortreffelig♥ Sn...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Beklager så mye for lite blogging! Har vært ganske opptatt de siste 3 dagene! Jeg kommer med en avsløring i løpet av de 3 neste dagene!...

HVA FORBINDER JEG MED SOMMER PÅ GRAN CANARIA?

HVA FORBINDER JEG MED SOMMER PÅ GRAN CANARIA? ♥ Sol ♥ Varmt ♥ Sommerklær ♥ Bade ♥ Sole seg ♥ Brun ♥ Blomstrene blomstrer #forbi...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK♥ Dette ble min frokost i dag: Baguette med chorizopølse og agurk! Dette ble en kjempe god frokost som holder meg mett lenge og det passer m...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Jeg er nå klar for en ny dag der jeg egentlig ikke har noen planer men jeg får se hva dagen bringer meg! Jeg og mamma er...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG AGURK♥ Jeg var så saltsyk når jeg våknet i mårrest så da ble det å handle inn spekeskinke, grove baguetter og agurk! Dagens frokost ble baguetter stekt i ovnen m...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg er som sagt i Vecindario og solen er på vei opp på sin vandte plass som er himmelen! Jeg, mamma og Ramon skal snart g...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ Denne selfien er tatt utenfor bungalowen som vi leier i Playa del Ingles. #blanco #white #hvit #topp #top #selfie #outfit #fashion #ropa #moda #blogg #hverdag #mandag...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGD LASAGNE OG HVITLØKSBAGUETTER♥

HJEMMELAGD LASAGNE OG HVITLØKSBAGUETTERc Dagens middag ble noe så nydelig som hjemmelagd lasagne med hjemmelagde hvitløksbaguetter!♥ Det smakte helt fortreffelig å jeg og mamma sitter ...

DAGENS FROKOST ---> RISTET BRØD MED PHILADELPHIA OST OG JORDBÆR SYLTETØY♥

GOD DAG ♥

GOD DAG♥ Hei og god dag kjære lesere♥ Jeg er i den vakre byen Vecindario på besøk hos Ramon♥ Jeg og mamma skal overnatte her en del netter og det er kjempe koselig!♥ #fr...
elisebr

25, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.