juni 2016

MAMMAS HJEMMELAGDE FISKE/SKALLDYRSSUPPE ♥

Mamma overasket meg når jeg kom hjem fra jobb i går med at hun har laget min favorittsuppe som består av sjømat, fisk og ris. Denne suppen er så god at jeg ofte spiser en porsjon mer enn jeg burde!...

EFFEKTIV DAG ---> BÅDE JOBBET OG RYDDET HJEMME

I dag våknet jeg av meg selv klokken 08.25, da var det bare å stå opp å lage meg frokost, ble baguett med laks og et stort glass med appelsinjuice! Prøvde fortvilt å få på internetten på datae...

UNDERVANNSBÅT

Jeg, mamma og Ramon var i Puerto de Mogan å tok en undervannsbåt for noen uker siden. Skal lage et innlegg fra båtturen men hadde bare lyst til å vise dere en video derfra først#blogg #hver...

ET ANTREKK SOM IKKE HAR BLITT PUBLISERT

♥ SKJØRT: GINA TRICOT ♥ TOPP: KESHA ♥ SKO: SKOPUNKTET  #blogg #hverdag #klær #mote #antrekk #skjørt #topp #sko #outfit #fashion #top #skirt #blog #Elisebr

♥ ETT AV MINE FAVORITT ANTREKK ♥

♥ SKJØRT: GINA TRICOT ♥ TOPP: NELLY.COM ♥ JAKKE: CUBUS ♥ SKO: SKOPUNKTET   HVA SYNS DERE OM ANTREKKET?#blogg #Elisebr #mote #klær #antrekk #skj...

CALIMA PÅ GRAN CANARIA ---> OPP I MOT 40 GRADER!

I går var det Calima på Gran Canaria, gradestokken har vist opp i mot 40 grader! Snakk om en svettedag! På jobb så søkte vi alle skyggen i pausene og når det ble or varmt så gikk vi inn p...

♥ HJEMMELAGET PIZZA ♥

Hei alle sammen :) Jeg har jobbet hjemmenifra i dag og mamma har laget nydelig hjemmelaget pizza. Er nesten ingenting som slår mammas hjemmelagde pizza! Hun lagde en ny versjon av pizzaen i dag de...

SENKVELD MED GRILLING♡

Hei alle sammen :) Jeg, mamma og Ramon har akkurat satt fyr på grillen og skal til å legge på kotelettene. Gleder meg til enda ett grillmåltid! Ønsker dere en fin kveld :) ...

WhatsApp ---> EN APP ALLE BURDE HA!

En app for mobilen der man kan ringe og sende meldinger GRATIS men da må man selvfølgelig ha på internett! Den er gull verdt for meg som bor på Gran Canaria! Jeg vil jo som alle andre ha ...

GRAULERER MED 3 ÅRS DAGEN BLOGGEN MIN! ♥

I dag har jeg hatt denne bloggen i hele 3 år! Så fort årene har flydd forbi og hvor mange minner jeg har delt på bloggen min!  Det siste året har jeg bodd i ett annet land der jeg lever drømm...

HVA KAN MAN FINNE PÅ PÅ STRANDEN?

Tenkte å gi dere noen tips til hva dere kan finne på på stranden. Hvis dere er sånn som jeg var før som syntes det var kjedelig å ligge lenge på stranden uten å finne på noe annet så er disse tipse...

FREDAGEN (ARBEID OG VERDENS BESTE BAGUETT)

Hei og beklager for ingen blogging den siste uken, har vært så mye å gjøre! I går jobbet jeg hjemmenfra og til middag laget jeg og mamma baguett fylt med blant annet kylling, tomat, ost, olive...

BILDER FRA FORRIGE SØNDAG

På søndagen sto jeg opp tidlig for jeg, mamma og Ramon skulle på utflukt til Puerto de Mogan å ta undervannsbåt. Jeg var veldig spent på forhånd, etter en halvtimes kjøretur kom vi frem til Pu...
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.