juni 2014

Gran Canaria

Hei alle sammen :)Er på ferie på Gran Canaria, skal være her til den 13.Juli.Skal prøve å skrive flere innlegg men internetten er litt treg.Håper dere har en fin ferie! :)

I LOVE MUSIC

Hører på musikk så å si nesten 24/7 så tenkte å dele noen av mine favorittsanger med dere. Jeg liker for det meste alle sjangere, men er spesielt glad i pop og rock. Her er noen av mine favorit...

God morgen

Hei og god morgen alle sammen :) Mange av dere har sikkert sommerferie nå men det er sikkert flere som skal jobbe også. Ville bare stikke innom bloggen en liten tur for å ønske dere en fin dag fø...

Gran Canaria - mine anbefalinger av steder

Mine tips om Gran Canaria Mitt favoritt reisemål er Gran Canaria. Jeg reiser dit to ganger i året, hver vinter og sommer når jeg har anledning. Vi pleier å bo i byen Playa Del Ingles, det er e...

Gran Canaria. only five days left now!

Tenk at nå er det bare fem dager til jeg er på Gran Canaria. Gleder meg som en liten unge, kommer til å bli kjempe gøy og koselig. Reiser dit med mamma, pappa og Tor Aage imens Silje og Nicklas ko...

Laktoseintoleranse

Hei alle sammen :) Tenkte jeg skulle dele noe med dere. Jeg har laktoseintoleranse, det å ha laktose intoleranse vil si at man har nedsatt fordøyelse av laktose og det fører til at man kan få m...

God morgen :)

Hei alle sammen :) God morgen! Gleder meg til å tilbringe store deler av søndagen på å se film og spise godteri, ellers skal jeg på besøk til en venninne klokka 17.00. Vi skal nok se en film, er...

Fine bilder av gjenstander og skilt

Jeg elsker å ta bilder av gjenstander og skilt! Disse bildene har jeg tatt det siste året. Synes dere det er gøy å ta bilder?#blogg #bilder #fotografi #quotes #ordtak

Venninnekveld

Hei :) I går kveld hadde jeg venninnebesøk av Mari, Mary og Ragnhild. Kvelden ble brukt på å se film (This Is Us One Direction), høre på musikk og ellers prate. Ble en kjekk kveld med mye latte...

Smarte ting å ha med seg på ferie

Tenkte å skrive noe om hva som kan være lurt å ha i vesken når man reiser uansett måte og samtidig skrive om ting det kan være lurt å ha med seg på ferie. Når man skal ut å fly så er det alltid gr...

Hurra for bloggen`s 1 års dag!

Tenk at i dag så har jeg blogget i akkurat ett år! Er rart å tenke på hvor fort dette året har gått. Har ikke angret ett sekund på at jeg begynte å blogge. Elsker å skrive blogginnlegg om både hve...

God natt :)

Hei alle sammen :) Stikker en liten tur innom for å ønske dere en god natt. Skal snart begynne å legge meg siden jeg skal på jobb i morgen. Håper dere får en fin dag i morgen :) #blogg #hve...

Strandbilder

Når vi var på Blimsanden på mandagen så tok jeg en del bilder av den fantastiske stranden. Var ikke en sky på himmelen og strålende sol når vi var der! Det føles og ser ut som at man er på en str...

Red lipstick

Hei :) Tenkte å anbefale dere en leppestift som jeg elsker! Denne lille herligheten kommer fra merket MaxFactor og heter COLOUR ELIXIR. Jeg har den i fargen rød, den heter da Passionate Red nr 3...

Pinsehelgen

Hei alle sammen :) Unnskyld for lite blogging i det siste. Tiden har for det meste gått i jobb, venner og familie. Fra lørdagen til søndagen så overnattet jeg, Mari, Mary og Ragnhild i telt utenf...

Kveldens antrekk :)

Tights: Hennes og Mauritz Kjole: Hennes og Mauritz Belte: Hennes og Mauritz #hverdaf #blogg #Juni #mote #antrekk

God helg :)

Hei alle sammen! Nå er det helg for meg også :) Nå er det Pinse og det vil si at det er en ekstra fridag. I kveld skal jeg møte noen venner og grille :) I morgen skal jeg og noen venner sove ute...

Bildedryss fra dagen

Ble grilling når pappa og Tor Aage kom hjem i dag. Vi hadde satt frem mye mat på et fat foran gassgrillen og gikk inn ett minutt på kjøkkenet å når vi kom ut igjen så hadde kråken vært der å tatt m...

God dag

Hei alle sammen :) For et herlig vær det er i dag! Været gir meg en skikkelig sydenfølelse. Ble å fort skifte om når jeg kom hjem fra jobb til sommerklær siden det er for varmt med joggebukse og ...

04.06.14

I dag så har jeg og Tor Aage vært "barnevakt" for Petra (hunden til Silje og Nicklas). Var kjempe koselig å passe Petra, lekte masse med henne. Jeg og Tor Aage lagde Toro Brownies i ettermiddag o...

Bildedryss fra de siste dagene

Hei alle sammen :) De siste dagene har gått i ett! Har blant annet vært å grillet med familien på søndagen som jeg skrev i forrige innlegg. Fra mandag til tirsdag så overnattet jeg til Silje og ...

grill tur

I ettermiddag har jeg, silje(søster), Nicklas(forlovede til Silje), Petra (hunden til SIlje og Nicklas) og familien vært på grill tur ned i fjæra der Silje og Nicklas bor. Vi var veldig heldig med...

Trimtur :)

Hei alle sammen :) Har ikke gjort så mye i helgen bortsett fra å slappe av, være med familien, nyte fin været og se tv. I dag så dro jeg og pappa på trimtur rundt ett vann der jeg bor. Vi begyn...
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.