juni 2014

Gran Canaria

Hei alle sammen :)Er p ferie p Gran Canaria, skal vre her til den 13.Juli.Skal prve skrive flere innlegg men internetten er litt treg.Hper dere har en fin ferie! :)

I LOVE MUSIC

Hrer p musikk s si nesten 24/7 s tenkte dele noen av mine favorittsanger med dere. Jeg liker for det meste alle sjangere, men er spesielt glad i pop og rock. Her er noen av mine favorit...

God morgen

Hei og god morgen alle sammen :) Mange av dere har sikkert sommerferie n men det er sikkert flere som skal jobbe ogs. Ville bare stikke innom bloggen en liten tur for nske dere en fin dag f...

Gran Canaria - mine anbefalinger av steder

Mine tips om Gran Canaria Mitt favoritt reiseml er Gran Canaria. Jeg reiser dit to ganger i ret, hver vinter og sommer nr jeg har anledning. Vi pleier bo i byen Playa Del Ingles, det er e...

Gran Canaria. only five days left now!

Tenk at n er det bare fem dager til jeg er p Gran Canaria. Gleder meg som en liten unge, kommer til bli kjempe gy og koselig. Reiser dit med mamma, pappa og Tor Aage imens Silje og Nicklas ko...

Laktoseintoleranse

Hei alle sammen :) Tenkte jeg skulle dele noe med dere. Jeg har laktoseintoleranse, det ha laktose intoleranse vil si at man har nedsatt fordyelse av laktose og det frer til at man kan f m...

God morgen :)

Hei alle sammen :) God morgen! Gleder meg til tilbringe store deler av sndagen p se film og spise godteri, ellers skal jeg p besk til en venninne klokka 17.00. Vi skal nok se en film, er...

Fine bilder av gjenstander og skilt

Jeg elsker ta bilder av gjenstander og skilt! Disse bildene har jeg tatt det siste ret. Synes dere det er gy ta bilder?#blogg #bilder #fotografi #quotes #ordtak

Venninnekveld

Hei :) I gr kveld hadde jeg venninnebesk av Mari, Mary og Ragnhild. Kvelden ble brukt p se film (This Is Us One Direction), hre p musikk og ellers prate. Ble en kjekk kveld med mye latte...

Smarte ting ha med seg p ferie

Tenkte skrive noe om hva som kan vre lurt ha i vesken nr man reiser uansett mte og samtidig skrive om ting det kan vre lurt ha med seg p ferie. Nr man skal ut fly s er det alltid gr...

Hurra for bloggen`s 1 rs dag!

Tenk at i dag s har jeg blogget i akkurat ett r! Er rart tenke p hvor fort dette ret har gtt. Har ikke angret ett sekund p at jeg begynte blogge. Elsker skrive blogginnlegg om bde hve...

God natt :)

Hei alle sammen :) Stikker en liten tur innom for nske dere en god natt. Skal snart begynne legge meg siden jeg skal p jobb i morgen. Hper dere fr en fin dag i morgen :) #blogg #hve...

Strandbilder

Nr vi var p Blimsanden p mandagen s tok jeg en del bilder av den fantastiske stranden. Var ikke en sky p himmelen og strlende sol nr vi var der! Det fles og ser ut som at man er p en str...

Red lipstick

Hei :) Tenkte anbefale dere en leppestift som jeg elsker! Denne lille herligheten kommer fra merket MaxFactor og heter COLOUR ELIXIR. Jeg har den i fargen rd, den heter da Passionate Red nr 3...

Pinsehelgen

Hei alle sammen :) Unnskyld for lite blogging i det siste. Tiden har for det meste gtt i jobb, venner og familie. Fra lrdagen til sndagen s overnattet jeg, Mari, Mary og Ragnhild i telt utenf...

Kveldens antrekk :)

Tights: Hennes og Mauritz Kjole: Hennes og Mauritz Belte: Hennes og Mauritz #hverdaf #blogg #Juni #mote #antrekk

God helg :)

Hei alle sammen! N er det helg for meg ogs :) N er det Pinse og det vil si at det er en ekstra fridag. I kveld skal jeg mte noen venner og grille :) I morgen skal jeg og noen venner sove ute...

Bildedryss fra dagen

Ble grilling nr pappa og Tor Aage kom hjem i dag. Vi hadde satt frem mye mat p et fat foran gassgrillen og gikk inn ett minutt p kjkkenet nr vi kom ut igjen s hadde krken vrt der tatt m...

God dag

Hei alle sammen :) For et herlig vr det er i dag! Vret gir meg en skikkelig sydenflelse. Ble fort skifte om nr jeg kom hjem fra jobb til sommerklr siden det er for varmt med joggebukse og ...

04.06.14

I dag s har jeg og Tor Aage vrt "barnevakt" for Petra (hunden til Silje og Nicklas). Var kjempe koselig passe Petra, lekte masse med henne. Jeg og Tor Aage lagde Toro Brownies i ettermiddag o...

Bildedryss fra de siste dagene

Hei alle sammen :) De siste dagene har gtt i ett! Har blant annet vrt grillet med familien p sndagen som jeg skrev i forrige innlegg. Fra mandag til tirsdag s overnattet jeg til Silje og ...

grill tur

I ettermiddag har jeg, silje(sster), Nicklas(forlovede til Silje), Petra (hunden til SIlje og Nicklas) og familien vrt p grill tur ned i fjra der Silje og Nicklas bor. Vi var veldig heldig med...

Trimtur :)

Hei alle sammen :) Har ikke gjort s mye i helgen bortsett fra slappe av, vre med familien, nyte fin vret og se tv. I dag s dro jeg og pappa p trimtur rundt ett vann der jeg bor. Vi begyn...
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 r Jeg kommer til blogge om min hverdag p Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet fr (deler gjerne min erfaring) har lre/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og vre med venner og familie leser denne bloggen N

Visit Elise Br Rstad's profile on Pinterest.