mai 2017

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ #selfie #outfit #fashion #ropa #moda #blogg #hverdag #onsdag #antrekk #ukedag #bilde #livet #mittliv #livetmitt #liv miércoles #wednesday #godkveld #kveld #goodevening #eve...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGD LASAGNE MED HVITLØKSBAGUETTER ♥

HJEMMELAGD LASAGNE MED HVITLØKSBAGUETTER♥ I dag ble det hjemmelagd lasagne med hvitløksbaguetter til middag!♥ #hvitløk #handling #shopping #tienda #supermercado #lámina...

GRILLING I SOLNEDGANGEN ♥

GRILLING I SOLNEDGANGEN♥ Forrige lørdag grillet jeg, mamma og Ramon i hagen! Det var kjempe koselig og så mye god mat!♥ Jeg følte at jeg trillet i seng etterpå for det er nesten u...

DAGENS FROKOST ----> KNEKKEBRØD MED LEVERPOSTEI OG AGURK ♥

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en super dag og at dere nyter den for fult! #natthimmel #himmel #cielo #sky #heaven #palmer #palms #palmera #palmeras #...

DAGENS FROKOST ----> BRØDSKIVE MED RØKALAKS, EGG OG LØK ♥

BRØDSKIVE MED RØKALAKS, EGG OG LØK♥ I dag ble det brødskive med røkalaks, egg og løk på toppen Denne kombinasjonen er bare helt fantastisk!♥ #børdskive #brødskiver #...

GOD DAG ♥

GOD DAG♥ Hei og god dag kjære lesere♥ #orange #grill #grilling #barbecue #asaralaparrilla #barbacoa #beautiful #pretty #sopretty #nydelig #precioso #photo #picture #bilde #foto #...

ETT AV MINE FAVORITT ANTREKK ♥

ETT AV MINE FAVORITT ANTREKK♥ Dette er ett av mine favoritt sommerantrekk! Toppen er kjøpt på Bik Bok og shortsen er kjøpt på Cubus. Jeg elsker hvordan dette antrekket er satt sammen o...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED GEITOST, RØDLØK, AGURK OG TOMAT ♥

BAGUETTE MED GEITOST, RØDLØK, AGURK OG TOMAT♥ Jeg hadde så lyst på en baguette med geitost, rødløk, agurk og tomat så da var det bare å lage den for jeg hadde cravet hele natten et...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere!♥ Da har jeg stått opp til denne fantastiske dagen som jeg skal nyte med mamma og Ramon! Grillingen i går kveld var kj...

ETT AV MINE FAVORITT ANTREKK OG SMINKE♥

ETT AV MINE FAVORITT ANTREKK OG SMINKE♥ Ett av mine favoritt festantrekk: Kjole: Hennes og Mauritz Strømpebukse: Kappahl Kveldens sminke: Fundation: Cosmica BB Krem (soft be...

DAGENS LUNCH ---> TUNFISKSALAT ♥

TUNFISKSALAT♥ Dagens frokost/lunch ble tunfisksalat med blant annet egg, løk, raspet gulerot, paprika og salat! Nå gleder jeg meg til å ta meg ett jafs av denne nydelige sala...

GOD DAG ♥

GOD  DAG♥ Hei og god dag kjære lesere♥ Beklager for at jeg ikke har skrevet noe før nå, har hatt mye å gjøre. Har blant annet vært i banken og butikken med mamma for å handle in...

BILDE ---> ELISE ♥

BILDE ---> ELISE♥ Dette,bildet tok en kjempe god venn av meg som heter Odd når jeg, Odd og hunden hans Bambi var på biltur i fjellene på Gran Canaria♥ Det var en...

DAGENS FROKOST ----> JORDBÆR,  BANAN  OG SMOOTHIE ♥

JORDBÆR,  BANAN  OG SMOOTHIE♥ I dag gikk jeg for noe sunt, godt og friskt til frokost! Det ble nemelig jordbær, bananer og en herlig blåbærsmoothie så nå har jeg fått i meg da...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fin dag :) Jeg har allerede vært på butikken og i minibanken og skal nå sette meg ned med kaff...

DAGENS MIDDAG ---> SJØMATFAT MED FISK, POTETER OG BRØD ♥

DAGENS MIDDAG ---> SJØMATFAT MED FISK, POTETER OG BRØD♥   HER ER NOEN FLERE BILDER AV DEN NYDELIGE MIDDAGEN VI SPISTE I DAG: #reker #gambas #langostinos #shrimp...

SNIKTITT PÅ DAGENS MIDDAG ---> SJØMATFAT MED FISK, POTETER OG BRØD ♥

SJØMATFAT MED FISK, POTETER OG BRØD♥ Jeg, mamma og Ramon spiste dette herlige måltidet i dag! Snakk om en kjempe deilig kombinasjon! Alt i fra reker, skjell, laks, poteter, sitron og baguet...

PHOTOSHOOT PÅ STRANDEN ---> BILDER ♥

PHOTOSHOOT PÅ STRANDEN ---> BILDER♥ Like før jeg flyttet til Gran Canaria så overasket mine venninner meg med en overaskelses ettermiddag/kveld med blant annet mat og photoshoot...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED SPEKESKINKE OG AGURK♥ Dagens frokost ble baguette stekt i ovnen med olivenolje deretter som pålegg spekeskinke og agurkskiver♥ #spekeskinke #spekekjøtt #baguette ...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ #blogg #hverdag #ukedag #torsdag #thursday #jueves #palmeras #palme #palmer #palms #reise #bilde #livet #mittliv #liv #livetmitt #godmorgen...

GÅRSDAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGD SJØMATSUPPE ♥

HJEMMELAGD SJØMATSUPPE♥ Her er flere bilder av middagen jeg, mamma og Ramon hadde i går: #caldo #buljong #fiskebuljong #caldodepescado #pescado #fisk #fish #Melu...

BILDE ---> ELISE ♥

BILDE ---> ELISE♥ Dette bildet er tatt på en av de første utekveldene med jobben min! :) Dette var en kjempe morsom kveld! Vi hadde bar til bar runde der vi dro på 4 barer på ...

GÅRSDAGENS MIDDAG ---> SNIKTITT PÅ SJØMATSUPPE ♥

SNIKTITT PÅ SJØMATSUPPE♥ I går så lagde mamma hjemmelaget sjømatsuppe med blant annet fisk, reker, musslinger og gulrøtter! Kommer med flere bilder senere i dag på denne herlige suppen...

DAGENS FROKOST ----> OSTESMØRBRØD ♥

OSTESMØRBRØD♥ Ble 2 ostesmørbrød på meg til frokost! Dette var kjempe godt!♥ Det som er fordelen med ostesmørbrød er at man kan lage uendelig mange forskjellige ostesmørbrød...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fantastisk dag :) Solen skinner og varmer godt her på Gran Canaria i dag! #sea #ocean #sjø #mar #PuertodeMogan #wat...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ #moda #ropa #fashion #clothes#favorite #favoriteoutfit #skjønnhet #beauty #antrekk #favoritt #favorttantrekk #mote #klær #sminke #lipgloss #øyenskygge #mascara #makeup #eye...

DAGENS FROKOST ----> FYLT AVOCADO ♥

FYLT AVOCADO♥ Dagen frokost ser dere ned her: #blogg #hverdag #ukedag #tirsdag #mat#fyltavocado #stuffedavocado #aguacaterelleno #avocado #tunfisk #oliven #majones #tomat #lunch #luns #al...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fin dag :) #park #Maspalomaspark #Maspalomasparken #familie #blogg #hverdag #ukedag #tirsdag #bilde #livet #mittliv ...

DAGENS MIDDAG ---> KYLLINGTACO ♥

KYLLINGTACO♥ Jeg og mamma brukte opp kyllingrestene som vi hadde igjen samt at vi hadde igjen noen tortillas så da ble det taco til middag men denne gangen med kylling!&#...

BUFFET LAS CAMELIAS ---> BILDER OG MINE MENINGER OM RESTAURANTEN ♥

BUFFET LAS CAMELIAS♥ Som sagt så var jeg, mamma og Ramon på restaurant fredagskvelden å spiste buffet!♥ Makan til mye og god mat! Jeg spiste alt i fra kylling, fisk, sjømat, sala...

PÅ TOPPEN AV FJELLET PÅ GRAN CANARIA ♥

PÅ TOPPEN AV FJELLET PÅ GRAN CANARIA♥ I fjor når jeg, Odd og Bambi var på biltur i fjellene på Gran Canaria så tok Odd dette nydelige bildet!♥ Det var en kjempe koselig tur ...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ Dette bildet er tatt etter jeg var ute å spiste med jobben! Jeg ble ganske fornøyd med både antrekket og sminken så da ble det en selfie på denne frøkna!♥ #self...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK♥ Dette ble min frokost i dag: Baguette med chorizopølse og agurk! Dette ble en kjempe god frokost som holder meg mett lenge!♥ Jeg elsker ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har sovet godt og er klar for en ny dag :) Jeg har hatt en kjempe fin helg og er ihvertfall startklar for ...

MÅL NÅDD I FORHOLD TIL MIN SPISEVEGRING ---> ENTRECOTE ♥

ENTRECOTE♥ Jeg har alltid vært redd for å bestille mat slik som entrecote og biff på grunn av min spisevegring men dette året og i fjor har jeg virkelig utfordret meg å nådd mange mål! Jeg h...

MORSOM HISTORIE ---> EGONS DESSERTFAT ♥

EGONS DESSERTFAT♥ Denne morsomme historien jeg skal fortelle nå skjedde i Trondheim en gang jeg og Mari var på ferie der jeg kommer opprinnelig fra! Det var en 17.Mai og jeg og M...

DAGENS MIDDAG --->SPAGHETTI MED KJØTTDEIG OG OST ♥

SPAGHETTI MED KJØTTDEIG OG OST♥ agens middag ble spaghetti som jeg og mamma er kjempe glad i! Jeg tok mais, løk og parmasanost på toppen så den får ligge å smelte! Denne kombi...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ Denne selfien tok jeg like før jeg skulle ute å spise med mamma og Ramon :) Jeg digger effekten som jeg har lagt til som kalles Sepia. #moda #ropa #fashion #cl...

18 ÅRIGE ELISE ♥

18 ÅRIGE ELISE♥ Dette bildet tok min bestevenninne av meg på Blimsanden på Vigra (Ålesund) når jeg var 18 år! Det er morsomt å se hvor mye jeg har på en måte forandret meg og på en måt...

HAR FIKSET NEGLENE MINE IGJEN ♥

HAR FIKSET NEGLENE MINE IGJEN♥ Som dere sikkert skjønner og ser så har jeg fått fikset på neglene igjen! Hehe! Er det noe jeg ihvertfall elsker så er det å spare neglene å fikse de! Jeg fiks...

DAGENS LUNCH ---> SPEKESKINKE MED EGGERØRE OG POTETER ♥

SPEKESKINKE MED EGGERØRE OG POTETER♥ I dag lagde jeg og mamma oss spekeskinke, poteter og eggerøre til lunch! Det er kjempe godt og salt!♥ Eggerøre er garantert en av mine favoritter ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen fra dette herlige paradiset!♥ Håper dere har sovet godt og er klar til en helt ny dag og siste dagen i helgen. #water #vann #agua ...

GÅRSDAGENS ANTREKK ---> UTE Å SPISE PÅ LAS CAMELIAS ♥

GÅRSDAGENS ANTREKK ---> UTE Å SPISE PÅ LAS CAMELIAS♥ Som sagt så var jeg, mamma og Ramon ute å spiste på en restaurant i går. Jeg hadde på meg dette antrekket: TOPP: BIKBOK SKJØR...

GOD DAG ♥

GOD DAG♥ Hei og god dag kjære lesere! :) Jeg, mamma og Ramon var ute å spiste i går! Makan til mye god mat! Følte at jeg trilte på veien hjem for det var så mye å velge ime...

BUFFET LAS CAMELIAS ♥

BUFFET LAS CAMELIAS♥ Når dere leser dette innlegget så er jeg, mamma og Ramon på vei for å spise på Las Camelias som er en buffetrestaurant som ligger i Playa del Ingles. Den er veldig kjent...

ANBEFALING ---> ALOE VERA♥

ANBEFALING ---> ALOE VERA♥ Når jeg flyttet hit så dro jeg og mamma på vår favorittbutikk som er Fund Grube og så disse søte små krukkene med Aloe Vera og bestemte oss for at dis...

SOLING PÅ GANG ---> GRAN CANARIA ♥​

SOLING PÅ GANG ---> GRAN CANARIA♥ Nå er jeg snart startklar til å legge meg i hagen å sole meg! :) Å som jeg gleder meg!♥ Skal bli deilig å jobbe videre med brunfargen og...

DAGENS FROKOST ---> RISTET BRØD MED PHILADELPHIA OST OG JORDBÆR SYLTETØY ♥

RISTET BRØD MED PHILADELPHIA OST OG JORDBÆR SYLTETØY♥ Dette ble min frokost i dag :) Er helt hektet på kombinasjonen av philadelphia ost og jordbærsyltetøy at jeg helt sikkert kunne spi...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Snakk om å våkne tidlig på en fridag! Jeg var lysvåken klokken 05.30 og klar for en ny dag med nye muligheter! Jeg har ikke noen...

GOD NATT FRA GRAN CANARIA ♥

GOD NATT FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god natt kjære lesere♥ Jeg håper dagen deres har svart på deres forventninger og at dere har fått kost dere! Jeg er ihvertfall klar for helg og samt...

DAGENS SNACKS ---> MUFFINS ♥

DAGENS SNACKS ---> MUFFINS♥ Siden jeg feirer at jeg har helg nå så lagde jeg og mamma oss vaniljemuffins med hvit sjokoladefrosting! Denne herligheten er super god og man greier ikke å s...

DAGENS MIDDAG ---> NYDELIG SUNN SUPPE ♥

NYDELIG SUNN SUPPE♥ Denne suppen er ikke bare nydelig på smak men er også kjempe sunn så denne kan man egentlig i prinsippet ha til middag hver dag for den holder seg innenfor hva man s...

YELLOW ♥

YELLOW♥ Disse bildene tok jeg i går av Yellow! Snakk om søt katte♥ #photoshoot #photo #picture #bilde #foto #Canon #Canonkamera #blogg #hverdag #ukedag #helg #torsdag #ka...

ANBEFALING ---> PURE COCONUT SMOOTHING HAIR SERUM ♥

PURE COCONUT SMOOTHING HAIR SERUM♥ Denne har jeg vært fast bruker av i hele 3 år og kommer ihvertfall ikke til å slutte med den med det første! Jeg er så fornøyd med den! Første ga...

DAGENS FROKOST ---> SPEKESKINKE OG RÅKOSTSALAT ♥

SPEKESKINKE OG RÅKOSTSALAT♥ Jeg har lagd meg spekeskinke med råkostsalat til frokost♥ Nå er det bare å hive innpå så jeg får nok energi til en ny dag men mye på pl...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har hatt en kjempe fin 17.Mai feiring :) Jeg feiret 17.Mai med mamma, vi koste oss hjemme, hadde en lang lunch med bufeet&n...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGD LASAGNE OG HVITLØKSBAGUETTER ♥

HJEMMELAGD LASAGNE OG HVITLØKSBAGUETTER♥ Dagens middag ble noe så nydelig som hjemmelagd lasagne med hjemmelagde hvitløksbaguetter!♥ Det smakte helt fortreffelig å jeg og mamma s...

17.MAI FROKOST ♥

17.MAI FROKOST♥ Jeg og mamma sto opp ganske så tidlig i dag for å gjøre istand til 17.Mai frokosten som består av blant annet: hvitløksbaguetter, toastedbaguetter, røykal...

GRATULERE MED DAGEN NORGE ♥

GRATULERE MED DAGEN NORGE♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Gratulerer med dagen alle sammen! Ønsker dere en fin 17.Mai og håper dere får en super feiring!♥#17.Mai #17Mai #17...

DAGENS MIDDAG ---> SVINEFILET MED MOJOPOTETER ♥

SVINEFILET MED MOJOPOTETER♥ I dag lagde jeg og mamma svinefilet med mojopoteter! Mojopoteter er for de som ikke vet det canaripoteter med salsa (saus) som enten kan være mild, medium eller h...

HVORDAN SLAPPE AV I EN TRAVEL HVERDAG?

HVORDAN SLAPPE AV I EN TRAVEL HVERDAG? - Legge bort jobb når man kommer hjem - Sette på en film eller tvserie - Være sosial - Få nokk søvn - Sette seg ned i sofaen - Lese en bok - Ta se...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTER OG HJEMMELAGD SPANSK TORTILLA ♥

BAGUETTER OG HJEMMELAGD SPANSK TORTILLA♥ I dag sto jeg opp tidlig å begynte å lage meg en omelett som er spansk! Den er kjempe god!♥ Da ble det baguette med hjemmelagd Spansk&nbs...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ #playa #beach #strand #arena #sand #blogg #ukedag #hverdag #tirsdag #sydenliv #sydenlivet #syden #Elisebr #GC #GranCanaria #mittliv #livetmitt #liv #livet #bilde...

GOD NATT FRA GRAN CANARIA ♥

GOD NATT FRA GRAN CANARIA♥ #basseng #swimmingpool #piscina #utsikt #view #vista #vestido #kjole #dress #jacket #jakke #chaqueta #photos #pictures #bilder #fotos #pictures #Canon #Canonkamera...

S`MORS OPPSKRIFT (DESSERT) ♥

S`MORS OPPSKRIFT (DESSERT)♥   HVA DU TRENGER FOR Å LAGE S`MORS: En ildfast form 300g melkesjokolade En halv pakke store marshmallows Forskjellige kjekstyper (jeg valgte ritz og m...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGDE FISKEPINNER MED POTETER OG RASPET GULEROT ♥

HJEMMELAGDE FISKEPINNER MED POTETER OG RASPET GULEROT♥ Jeg tenkte å vise dere noen bilder av dagens middag! Håper dere liker bildene!♥ ER DERE GLAD I FISKEPINN...

MANGE AV MINE FORSKJELLIGE HÅRFARGER ♥

MANGE AV MINE FORSKJELLIGE HÅRFARGER♥ Jeg har som dere ser på bildene nedenfor hadd mange forskjellige hårfarger igjennom årene!♥ Alt i fra ganske så lyst til ganske så mørkt og ...

HVORDAN GJØRE DET BRA PÅ SKOLEN?

HVORDAN GJØRE DET BRA PÅ SKOLEN? Følge godt med i timene Ta notater fra det som er viktig som læreren sier Si ifra hvis det er noe du ikke forstår (plutselig kan du få det på en prøve eller en...

HVA ER JEG EGENTLIG UTDANNET SOM?

HVA ER JEG EGENTLIG UTDANNET SOM? Jeg er opprinnelig utdannet apotektekniker og har jobbet som det i hele 4 år fra jeg var 19 til jeg var 23 år! Det er ett veldig spennende yrke og ingen dage...

BILDE ---> ELISE ♥

BILDE ---> ELISE♥ Dette bildet er tatt for over 1 år siden og jeg digger fortsatt hvordan vinden fanger håret mitt!♥ Dette bildet er tatt i hagen min på Gran Ca...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED OLIVENSERVELAT ♥

BAGUETTE MED OLIVENSERVELAT♥ I helgen kjøpte mamma disse nydelige ferske skinkeskivene i ferskdisken på vår favorittbutikk. Olivenservelaten er så saftig og god på baguett!♥ ...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en fantastisk dag! Jeg skal snart starte dagen med en god frokost♥ #blogg #ukedag #hverdag #man...

KOSEKVELD MED MAMMA♥

KOSEKVELD MED MAMMA♥ Da er det å finne sofaen å ha en kosekveld med mamma og snurre den første Fast and Furrious filmen :) Sjokoladen og potetgullet er allerede gjort klart og ligger fremme...

DAGENS MIDDAG ---> BAKT POTET MED HVITLØKSMØR, MAIS, BACON OG SALAT ♥​

BAKT POTET MED HVITLØKSSMØR, MAIS, BACON OG SALAT♥​ Dagens middag er bakt potet med hjemmelagd hvitløksmør, mais, bacon og salat ved siden av! Jeg har maset mye på mamm...

BILDER FRA DAGENS BÅTTUR ♥

BILDER FRA DAGENS BÅTTUR♥ Jeg, mamma og Ramon har som sagt vært på båttur i dag og det var kjempe koselig!♥ Vi så dessverre ingen delfiner men jeg koste meg glugg ihjel likevell! Det ...

MIN FAVORITT BIKINI ♥

MIN FAVORITT BIKINI♥ Jeg elsker denne bikinien og hvordan den sitter på kroppen!♥ #bade #bassenget #svømme #bading #blogg #hverdag #ukedag #sunday #helg #bilder #livet #mittliv #l...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK ♥

BAGUETTE MED CHORIZOPØLSE OG AGURK♥ Dette ble min frokost i dag: Baguette med chorizopølse og agurk! Dette ble en kjempe god frokost som holder meg mett lenge og det passer m...

GOD MORGEN ♥

GOD MORGEN♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har hatt en super dag så langt!  Jeg skal på båttur i dag med mamma og Ramon! Gleder meg som bare det så det er b...

GOD NATT FRA GRAN CANARIA ♥

GOD NATT FRA GRAN CANARIA♥ Nå har solen senket seg på Gran Canaria og jeg, mamma og Ramon skal i morgen på båttur fra Puerto Rico til Puerto de Mogan. Jeg gleder meg kjempe mye! ...

SNICKERSKAKE ♥

SNICKERSKAKE♥ Denne Snickerskaken er kjempe god og ikke minst en smule sunn så jeg og mamma laget den i går på ettermiddagen og skal kose oss med den nå når Centro Medico begynner ...

DAGEN PÅ STRANDA ---> BILDER ♥

DAGEN PÅ STRANDA ---> BILDER♥ I dag har jeg ligget på stranden i mange timer å slikket sol og hørt på bølgene skumple! Snakk om avslapning gange 1000! Deilig sier jeg bare!♥ E...

DAGENS MIDDAG ---> HJEMMELAGDE SKINKECROQUETAS MED POTETMOS ♥

HJEMMELAGDE SKINKECROQUETAS MED POTETMOS♥ Jeg og mamma lagde hjemmelagde skinkecroquetas med hjemmelagd potetmos og salat til middag i dag og det var bare helt nydelig!♥ Vi har laget d...

HVORDAN SPARE PENGER PÅ MAT?

HVORDAN SPARE PENGER PÅ MAT? Se i tilbudsavisene for de forskjellige matbutikkene (Eventuelt bruke en App som heter Mattilbud) Skrive handleliste og følge den til punkt og prikke Velge en st...

DAGENS FROKOST ----> BAGUETTE MED MYE DIGG PÅLEGG ♥

BAGUETTE MED MYE DIGG PÅLEGG♥ Jeg, mamma og Ramon har nå ordnet til til en kjempe koselig lang frokost med mye digg pålegg!♥ Slik som røykalaks, skinke og mye annet go...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ Hei og god morgen kjære lesere♥ Jeg håper dere har en super dag, jeg skal snart spise frokost med mamma og Ramon♥ #photoshoot #photo #picture #bild...

DAGENS SNACKS ---> FERSKEN, BLÅEDRUER OG AGURK ♥

FERSKEN, BLÅEDRUER OG AGURK♥ Jeg og mamma hadde så lyst på noe etter middagen så da ble det ett fruktfat♥ Det inneholdt: fersken, blåedruer og agurk, alt dette er kjempe godt og ...

SØNDAGENS MIDDAG ---> FISKESUPPE MED SJØMAT, GRØNNSAKER, HVITLØKSBAGUETTER OG SALAT ♥

FISKESUPPE MED SJØMAT, GRØNNSAKER, HVITLØKSBAGUETTER OG SALAT♥ Mamma lager verdens beste fiske/sjømatsuppe syns jeg!♥ Jeg er egentlig ikke noen storspiser men jeg fikk i meg hele 4 po...

SIOUX CITY PARK ---> EN AV BYGNINGENE ♥

EN AV BYGNINGENE♥ Dette bildet tok jeg når jeg, mamma og Ramon var i parken Sioux City! Det er en wester`n by som er veldig populær for både voksne og barn! Der betaler man for å komme ...

SELFIE FRA ELISE ♥

SELFIE FRA ELISE♥ #pink #rosa #topp #top #selfie #tubetop #outfit #fashion #ropa #moda #blogg #hverdag #fredag #helg #antrekk #ukedag #bilde #livet #mittliv #livetmitt #liv #godettermiddag #...

BREATH IN THE BEAUTY ♥

BREATH IN THE BEAUTY♥ LIfe is not measured by the number of the breaths we take, but by the moments that take our breath away♥#blogg #bilder #pictures #fotos #friday #...

DAGENS LUNCH ---> OSTEGRATINERTE PANNEKAKER MED SPAGHETTI OG KJØTTDEIG SAMT SALAT ♥

OSTEGRATINERTE PANNEKAKER MED SPAGHETTI OG KJØTTDEIG SAMT SALAT♥ I dag lagde jeg ostegratinerte pannekaker med restene av spaghettien jeg og mamma hadde fryst ned og en nydelig og ...

NOEN BILDER FRA GÅRSDAGEN PÅ GRAN CANARIA ♥

NOEN BILDER FRA GÅRSDAGEN PÅ GRAN CANARIA♥ Disse bildene tok jeg i går ettermiddag :) Noen er tatt på kjøpesenteret Yumbo og noen hjemme i hagen♥ #Centrocomercial #Centroc...

DAGENS FROKOST ---> KNEKKEBRØD MED LEVERPOSTEI OG AGURK ♥

KNEKKEBRØD MED LEVERPOSTEI OG AGURK♥ Jeg elsker knekkebrød med leverpostei og agurk! Denne kombinasjonen smaker bare helt nydelig!♥ #agurk #pepino #cucumber #knekkebrød #crisp...

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA ♥

GOD MORGEN FRA GRAN CANARIA♥ #photoshoot #photo #picture #bilde #foto #Canon #Canonkamera #blogg #hverdag #ukedag #helg #fredag #godmorgen #morgen #katt #katte #mittliv #livet #liv #livetmit...

GOD NATT ♥

GOD NATT♥ Hei og god natt mine kjære lesere♥ Jeg håper dere har hatt en kjempe fin dag og er klar til helgen enten du må jobbe eller kan gjøre hva du vil!♥ Jeg gleder meg ...

DAGENS SNACKS ---> MUFFINS ♥

MUFFINS♥ Jeg digger søtsaker og denne nydelige muffinsen med vaniljesmak, sjokoladetrekk og nøtter ser bare helt nydelig og fristende ut! Søte mamma kom nettopp hjem med muffinsen fra b...

DAGENS MIDDAG ♥

DAGENS MIDDAG♥ mitt fat inneholder: - Blåskjell - Mojopoteter - Hvitløksbrød - Blekksprut - Paprika - Hvitløk Dette måltidet var bare helt nydelig!♥#pan #bread #brød...

BILDE AV ELISE ♥

BILDE AV ELISE♥ #moda #ropa #fashion #clothes #favorite #favoriteoutfit #skjønnhet #beauty #antrekk #favoritt #favorttantrekk #mote #klær #kjole #sminke #lipgloss #øyenskygge #mascara #makeu...

NYDELIG PYNT ♥

NYDELIG PYNT♥ Dette bildet tok jeg etter jeg og mamma hadde spist middag ute nede ved stranden på en Kina Restaurant! Jeg falt fullstendig for dette treet som en restaurant hadde p...
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.