mars 2016

SLIK SMINKER JEG MEG TIL HVERDAGS OG FEST --->

SLIK SMINKER JEG MEG TIL HVERDAGS OG FEST ---> Starter med å rense ansiktet med en sminkeserviett Tar på eyeliner på nedsiden av øyelokket (gjerne en litt tykk strek) Finner frem den ø...

TA MEG TILBAKE TIL PARADISET

Var som sagt ut å spiste i dag, resturanten ligger så idylisk til at det føles nesten som at man spiser på stranden. Denne gangen var vi så heldige å få et bord med utsikt rett ut i sjøen...

PÅ RESTURANTBESØK

Før i dag var jeg og mamma på resturant med Ramon. Vi spiste både frittertfisk, canaripoteter og Paella! Makan til HERREMÅLTID! Etterpå dro vi til parken for å se og s...

TILBRINGE DAGEN I SOLA

I dag skal jeg tilbringe mesteparten av dagen på solsengen med en kald breezer og jobbe med brunfargen. Blir nokk en eller to svømmeturer også for å kjøle meg ned. H...

PÅSKEAFTEN ---> PÅSKEEGG

Nå har dagen kommet som allle barn og voksne gleder seg til! Nemelig PÅSKEAFTEN ---> det vil si PÅSKEEGG Jeg er så bortkjemt at jeg får enda påskeegg hvert år selv om jeg har rundet 23 år,...

DA ER PÅSKELUNSJEN KLAR

Da er PÅSKELUNSJEN klar til å bli inntatt av mamma og meg! Blir både reker, crabsticks, majones, avocado, laks og mye annen god mat! Resten av dagen skal jeg kun bruke på avslapping,...

GOD PÅSKE

Hei kjære lesere :) Vil bare ønske dere en fin påske :)#blogg #hverdag #ferie #Påske #Påskeferie #Elisebr #Easter #blog

DAGENS ANTREKK --->

Topp: Cubus Skjørt: Gina Tricot Sko: Fund Grube (Gran Canaria) HVA SYNES DERE OM ANTREKKET?#blogg #hverdag #antrekk #outfit #skjørt #fashion #style #dagensantrekk #mote

DAGENS FROKOST ---> TUNFISKSALAT

GOD MORGEN KJÆRE LESERE :) Så langt i dag har jeg vært veldig aktiv! Har alerede rukket å gått på butikken å handlet inn ingrediensene til salaten jeg skal ha til frokost og når jeg kom hjem ...

5 POSITIVE TEGN OM MEG

♡ JOBBER HARD Jeg gjør alltid mitt beste! Om jeg ikke er fornøyd med noe jeg har gjort eller laget så fikser jeg det mest mulig!♡ PRØVER ALLTID Å V&AEli...

NY SMINKEVARIANT!

I går prøvde jeg en helt ny øyenskygge og falt pladask! Den er i fargen brun/svart med glitter og den gjorde øynene mine mer glinsete og synlig! Jeg vet desverre ikke hva øyenskyggen heter men den ...

PÅSKEHAREN HAR VÆRT PÅ BESØK

Mamma sa jeg skulle gå en tur i hagen å se og det viste seg at påskeharen har vært på besøk og kommet med masse godteri til meg! HELDIGE MEG!#blogg #hverdag #elisebr #påske #påskeegg #godter...

CAFÉBESØK MED MAMMA

I dag når jeg sto opp bestemte jeg og mamma oss for å spise frokosten ute på café istedet for hjemme. Vi dro på Cafe de Paris, de har verdens beste smørbrød bolle...

TIPS --> MELONERAS (Gran Canaria)

MELONERAS Det er en by som ligger 15 minutter med bil unna Playa del Ingles. Det ligger mange gode resturanter, barer, beachcluber, cafeer, kjente merkebutikker, strand, kjøpes...

GOD MORGEN KJÆRE LESERE

GOD MORGEN KJÆRE LESERE! Håper dere har hatt en fin morgen så langt! Jeg har nettopp våknet og blogger fra sengen til dere. Må vell snart finne meg noen klær og gjøre meg klar til jeg og ...

MAMMA HAR KREFT

Hver gang jeg hører ordet KREFT så grøsser det inni meg! Før var kreft noe jeg ikke hadde så mye kjennskap til men som dere vet så fikk min mamma kreft i en kul hun hadde på skulderen. Den kulen h...

VICHY AQUALIA THERMAL (hudpleie)

Hei alle sammen :) Kjøpte Vichy Aqualia Thermal Day Spa for noen måneder siden (brukte den mye når jeg bodde i Norge også) og har bare blitt helt forelsket i den fordi den gir en så god ...

VENNERTID <3

Hei :) Etter jobb i dag dro jeg, Odd, Michelle og Annelinn på en bar å tok en brus og bare slappet av koste oss, etterpå dro vi videre til en reaturant å spiste middag (kvel...

GOD NATT :)

God natt kjære lesere :) Nå har jeg akkurat funnet sengen og gjort klar webtv og litt is før jeg slukner her jeg ligger.I morgen er det en ny dag på jobb :)GOD NATT KJ&AEli...

GRILLING OG CHILLING I HAGEN

HEI OG HOPP! Håper dere har hatt en god natt, selv synes jeg det var vanskelig å komme meg opp av sengen i dag fordi jeg er så sliten etter uken som har vært! Satt i senga å prøvde å hol...

DAGEN I DAG

Hei og god lørdag! Håper dere har hatt en fin dag så langt! Jeg startet dagen med å dra med meg mamma på photoshoot deretter butikken for å handle frokost. Solen er på høykant her og varmt i...

KARNEVALFEST MED ODD

Hei og beklager lite blogging den siste tiden! På fredagen etter jobb slappet jeg bare av, spiste middag og ryddet dataen min. Plutselig rundt 11tiden på kvelden tikket det inn en melding fra Odd o...
elisebr

24, Utlandet

Hei, velkommen til min blogg Mitt navn er Elise og er 24 år Jeg kommer til å blogge om min hverdag på Gran Canaria, min spisevegring (som er mye bedre men kommer alltid tilbakefall), blitt mobbet før (deler gjerne min erfaring) har lære/lese og skrivevansker, har laktoseintoleranse og mellkeallergi, og min mamma har kreft som hun kjemper mot. Mine interesser er musikk, mote, make-up , reising, ta bilder og være med venner og familie leser denne bloggen NÅ

Visit Elise Brå Røstad's profile on Pinterest.